Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
1.000 km
Elektrisch bereik
20 km
Bouwjaar
07/1977
Brandstof
Elektrisch
Vermogen
100 kW (136 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Monovolume
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- 4x4
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 1.000 km
- Bouwjaar
- 07/1977
- Laatste onderhoudsbeurt
- 08/2018
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen
- 100 kW (136 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Versnellingen
- 2
Energieverbruik
- Andere brandstoftypes
- Stroom
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
- Elektrisch bereik
- 20 km
- Batterij-eigendom
- Inclusief
- Oplaadtijd van 10% tot 80%
- 60 min
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Andere
Beschrijving
Een uniek project te koop: Een elektrische Toyota Landcruiser BJ40 uit 1977. Ik heb deze gerestaureerd en omgebouwd naar een elektrische aandrijven en laten keuren door het RDW.
Zie: https://ovi.rdw.nl/?kenteken=48YD70
Niet lang na deze keuring in 2018 heb ik de Toyota weer half uit elkaar gehaald voor een aantal belangrijke verbeterpunten. Maar door ziekte heb ik dat nooit meer weten af te maken. Ik heb vaak opnieuw geprobeerd om de draad weer op te pakken, maar helaas is me dat niet meer gelukt. En nu na al die jaren heb ik het nu dan echt opgegeven dat het me alsnog zal lukken.
De status is dus een Landcruiser die RDW goedgekeurd is met een elektrische aandrijving. Waarvan het accupakket deels ontmanteld is. Het zelfgemaakte BMS niet goed functioneert. Het brein en het dashboard in componenten op mijn werktafel liggen. Dit is alles zelfgemaakt met zelf geschreven software.
Het belangrijkste: de 100kW en max 400V motor, inverter, acculader en hele aandrijflijn is wel fantastisch. En aangezien het accupakket toch maar 4 a 5 kWh uur is, met een Actieradius van maximaal 25 km, was dat sowieso al voorbestemd om vervangen te worden. Dat was niet de bedoeling in mijn eerder beschreven mislukte renovatie, maar wel als eerst volgende project. Een stuk of 10 a 11 Tesla model S modules zou er een fantastische auto van maken. Helaas zal ik dat niet meer meemaken.
De aandrijflijn en de RDW goedkeuring hebben nog altijd veel waarde.
https://youtu.be/XBl-g5eAqiw
https://youtu.be/_UAe9QFtOeM
https://youtu.be/RlgOfDUbYGw
Zie: https://ovi.rdw.nl/?kenteken=48YD70
Niet lang na deze keuring in 2018 heb ik de Toyota weer half uit elkaar gehaald voor een aantal belangrijke verbeterpunten. Maar door ziekte heb ik dat nooit meer weten af te maken. Ik heb vaak opnieuw geprobeerd om de draad weer op te pakken, maar helaas is me dat niet meer gelukt. En nu na al die jaren heb ik het nu dan echt opgegeven dat het me alsnog zal lukken.
De status is dus een Landcruiser die RDW goedgekeurd is met een elektrische aandrijving. Waarvan het accupakket deels ontmanteld is. Het zelfgemaakte BMS niet goed functioneert. Het brein en het dashboard in componenten op mijn werktafel liggen. Dit is alles zelfgemaakt met zelf geschreven software.
Het belangrijkste: de 100kW en max 400V motor, inverter, acculader en hele aandrijflijn is wel fantastisch. En aangezien het accupakket toch maar 4 a 5 kWh uur is, met een Actieradius van maximaal 25 km, was dat sowieso al voorbestemd om vervangen te worden. Dat was niet de bedoeling in mijn eerder beschreven mislukte renovatie, maar wel als eerst volgende project. Een stuk of 10 a 11 Tesla model S modules zou er een fantastische auto van maken. Helaas zal ik dat niet meer meemaken.
De aandrijflijn en de RDW goedkeuring hebben nog altijd veel waarde.
https://youtu.be/XBl-g5eAqiw
https://youtu.be/_UAe9QFtOeM
https://youtu.be/RlgOfDUbYGw
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 10.266,42
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 10.266,42
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 19.381,04
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 15.000 km
- Leasing Factor
- 0,35
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 199,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0427
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0285
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank - Lilienthalallee 26 - 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.