Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
47.063 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
04/1977
Brandstof
Benzine
Vermogen
55 kW (75 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Oldtimer
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 421
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 47.063 km
- Bouwjaar
- 04/1977
- Keuring
- Nieuw
Technische Gegevens
- Vermogen
- 55 kW (75 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.493 cm³
- Versnellingen
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Groen
- Oorspronkelijke kleur
- Groen
- Kleur interieur
- Andere
- Interieur
- Gedeeltelijk leder
Beschrijving
Deze origineel Nederlands geleverde Triumph Spitfire 1500 van April 1977 is uitgevoerd in de zeldzame kleur Java Green. (welke tot maart ’77 werd geleverd).
De auto is voorzien van de zeldzame en gewilde hardtop! Deze is eenvoudig te de- en monteren.
Origineel en gekoesterd dat komt als eerste op als je deze auto ziet, het lakwerk verkeerd in een goede staat. Het biscuit interieur is zeer netjes.
Bij het zien van de kleurencombinatie waan je je meteen terug in de jaren 70.
Rijden doet de auto voortreffelijk, de 1500 motor voorzien van dubbele SU carburateurs is heerlijk fel, zoals je verwacht bij een klassieke Engelse sportwagen.
De chromen bumpers, het chromen kofferrek en de whitewalls op de banden geven de auto aan de buitenzijde een schitterende aanblik.
Bent u op zoek naar een technisch goede en zeer nette Engelse klassieker? Dan is dit het moment om toe te slaan. Transport door heel Europa mogelijk , de export documenten worden door ons verzorgt. TUV met H kenteken kunnen ook voor u verzorgen. U bent welkom in onze showroom in Schijndel.
Meer informatie
Interieurkleur: Creme
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De auto is voorzien van de zeldzame en gewilde hardtop! Deze is eenvoudig te de- en monteren.
Origineel en gekoesterd dat komt als eerste op als je deze auto ziet, het lakwerk verkeerd in een goede staat. Het biscuit interieur is zeer netjes.
Bij het zien van de kleurencombinatie waan je je meteen terug in de jaren 70.
Rijden doet de auto voortreffelijk, de 1500 motor voorzien van dubbele SU carburateurs is heerlijk fel, zoals je verwacht bij een klassieke Engelse sportwagen.
De chromen bumpers, het chromen kofferrek en de whitewalls op de banden geven de auto aan de buitenzijde een schitterende aanblik.
Bent u op zoek naar een technisch goede en zeer nette Engelse klassieker? Dan is dit het moment om toe te slaan. Transport door heel Europa mogelijk , de export documenten worden door ons verzorgt. TUV met H kenteken kunnen ook voor u verzorgen. U bent welkom in onze showroom in Schijndel.
Meer informatie
Interieurkleur: Creme
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van De Klassieker RVO
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 199,-
- detailpage.leasing.total
- € 199,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 4.344,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,51
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 181,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Mazda Finance, Ein Service-Center der Santander Consumer Leasing GmbH, Santander Platz 1, 41061 Mönchengladbach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfDe Klassieker RVO
Verkoper op AutoScout24 sinds 2011ContactpersoonAndre Knaapen
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.