Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
99.809 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
06/1973
Brandstof
Benzine
Vermogen
121 kW (165 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Landversie
- Nederland
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 99.809 km
- Bouwjaar
- 06/1973
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen
- 121 kW (165 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.500 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 5
- Gewicht
- 1.130 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Open dak
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Andere
Beschrijving
Prachtige Royal Blue Triumph TR6 PI, een echte CKD, voor degenen die het niet weten, een complete knockdown. Een van de originele 400 in België geassembleerde auto's, ze worden steeds zeldzamer. Dat betekent alle Europese specificaties, 165 BHP, een KPH Speedo en alle PI-functies die allemaal net iets anders zijn dan de carb-versies. Hij is gebouwd in 73 in België en is al in 1976 naar Nederland gekomen! Wat een ongelooflijk mooie kleur, het staat your Royal Highness zo goed! En gelukkig is de achterkant nog steeds matzwart zoals origineel af fabriek. Deze Triumph TR6 PI is een auto in zeer goede staat en hij is zeer goed onderhouden. Het chassis, de lak en alle naden zijn in uitstekende staat, je kunt er geen deukje of roest op vinden. De auto heeft nieuwe 185-15 banden, gereviseerde injectiepomp, brandstofpomp en nieuwe injectoren, een origineel fabrieksstuur, een periodecorrecte radio en een fantastisch klinkende dubbele roestvrijstalen uitlaat. Het interieur is ook als origineel van de fabriek, een mooie tapijtset en originele zwarte vinyl stoelen. Het prachtige houten dashboard met Europese spec-meters ziet er geweldig uit en alles werkt prima. De enige correcte wielen op een TR6 zijn de brede stalen, solide en stevig. De softtop is de originele witte, al jaren niet meer verkrijgbaar en zeer gewild. Hij past zo goed bij het koningsblauw. Als je deze TR start, krijg je een geweldige glimlach van oor tot oor. Hij loopt en schakelt als een nieuwe, en wat een geluid, een echte blikvanger! Wie is de eerste die deze zeldzame auto rondtrapt!?
Superb Royal Blue Triumph TR6 PI, a real CKD, for the ones who do not know, a complete knock down. One of the original 400 Belgian assembled cars, they become more and more rare. It means all European specs, 165 BHP, a KPH Speedo and all PI features that are all slightly different than the carb versions. It’s build in 73 in Belgium and allready came to Hollands in 1976.! What an incredible beautiful colour, it suits your Royal Highness so well.! And luckily the rear end is still Matt black as factory original. This Triumph TR6 PI is a car in very good condition and it’s very well maintained. The chassis, paintwork and all seems are in excellent condition, you can’t find a spot or any rust on it. The car has fresh 185-15 tyres, rebuild injection pump, fuel pump and new injectors, an original factory steering wheel, a period correct radio, superb sounding stainless double exhaust.The interior is also as factory original, a nice carpetset and original black vinyl seats. The lovely wooden dash with European spec gauges looks great and all works fine. The only correct wheels on a a TR6 are the wide steel ones, solid and tough. The softtop is the original white one, not available anymore for years and very sought after. It matches the Royal blue so good. Firing this one up gives you a mighty smile from ear to ear. It runs and shifts as a new one, and what a sound, a real headturner.! Who’s the first to kick this rare one around?
Superb Royal Blue Triumph TR6 PI, a real CKD, for the ones who do not know, a complete knock down. One of the original 400 Belgian assembled cars, they become more and more rare. It means all European specs, 165 BHP, a KPH Speedo and all PI features that are all slightly different than the carb versions. It’s build in 73 in Belgium and allready came to Hollands in 1976.! What an incredible beautiful colour, it suits your Royal Highness so well.! And luckily the rear end is still Matt black as factory original. This Triumph TR6 PI is a car in very good condition and it’s very well maintained. The chassis, paintwork and all seems are in excellent condition, you can’t find a spot or any rust on it. The car has fresh 185-15 tyres, rebuild injection pump, fuel pump and new injectors, an original factory steering wheel, a period correct radio, superb sounding stainless double exhaust.The interior is also as factory original, a nice carpetset and original black vinyl seats. The lovely wooden dash with European spec gauges looks great and all works fine. The only correct wheels on a a TR6 are the wide steel ones, solid and tough. The softtop is the original white one, not available anymore for years and very sought after. It matches the Royal blue so good. Firing this one up gives you a mighty smile from ear to ear. It runs and shifts as a new one, and what a sound, a real headturner.! Who’s the first to kick this rare one around?
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Loco Classics
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 280,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 14.819,51
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfLoco Classics
Verkoper op AutoScout24 sinds 2015ContactpersoonJac Aerts
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.