Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Yamaha YZF-R1
€ 19.990,-5
Financieringsdetails hier
Let op, geld lenen kost ook geld.
Motorama
Kilometerstand
400 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
11/2024
Brandstof
Benzine
Vermogen
147 kW (200 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Financiering
Vanaf € 367,- per maand
Let op, geld lenen kost ook geld.
Bereken de financiering voor dit voertuig
- Total
- € 22.024,20
- TAEG
- 3,95 %
- € 367,07
Representatief voorbeeld: lening op afbetaling van 20.700 euro terugbetaalbaar in 60 maandaflossingen aan een Jaarlijks Kostenpercentage van 4,29% (vaste actuariële debetrentevoet: 4,29%). Dit betekent 60 maandaflossingen van 383,16 euro, hetzij een totaal terug te betalen bedrag van 22.989,60 euro.
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Categorie
- Tweedehands
- Garantie
- 12 maand
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 400 km
- Bouwjaar
- 11/2024
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen
- 147 kW (200 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.000 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Kuipwerk
- Windscherm
- Veiligheid
- ABS
- Automatische Tractie Controle
- LED verlichting
- Startonderbreker
- Extra
- Katalysator
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Financier deze motor aan 5.99 % - Financez cette moto à 5.99 %
Opgelet, geld lenen kost ook geld – Attention, emprunter de l’argent coûte aussi de l’argent
Beschrijving:
In 2015 mochten we eindelijk de nieuwe R1 verwelkomen. Maar bij een eerste inspectie wordt het duidelijk waarom dit zo lang geduurd heeft. Yamaha heeft besloten om te beginnen met een compleet nieuwe lei. Het beste van de voorgaande modellen werd gecombineerd met de laatste nieuwe technieken die rechtstreeks uit hun MotoGP ervaring geput werden. Om te beginnen is hij lichter en compacter. Zelfs tijdens de eerste kilometers voelt hij al even vertrouwd als een ingelopen schoen en het lijkt wel alsof je nooit een andere motor hebt gekend. Aan de andere kant hebben we het technisch gedeelte want hoewel het nog steeds een cross plane concept is, bijt deze krachtbron als nooit tevoren en spuwt zomaar even 200 pk uit. Maar het belangrijkste is de elektronica. Alles wordt gemonitord en mede door de tractie en wheelie controle, worden de pk’s van de eerste tot de laatste ook echt bruikbaar. En alle mogelijke informatie wordt U op spectaculaire wijze meegedeeld op het TFT kleurenscherm dashboard. Deze teller partij is zo mooi dat je soms zou vergeten om naar de weg te kijken. Hij geeft zelfs de remkracht en acceleratie weer. Kortom Yamaha heeft hier een huzarenstukje afgeleverd en zet zich daarbij ver, zelfs heel ver boven de concurrentie. Dit pikzwart exemplaar is slechts enkele maanden oud en heeft maar 400 km. Het is dus echt wel een nieuwe motor en een van de allerlaatste R1’s die geproduceerd zijn. Kortom een iconische motor om nooit meer weg te doen. Bandjes zijn in orde en de motor is onderhoudsvrij zoals ons volledig aanbod van motoren. Wij doen ook overnames en zijn 7/7 geopend, maar enkel op afspraak.
Commentaire:
Après beaucoup d’attente, on pourrait finalement admirer la nouvelle R1. Mais après une petite inspection, ça devient clair pourquoi c’a pris si longtemps. Yamaha avait décidé de recommencer à zéro. Ils ont combiné le meilleur des anciens modèles et les derniers techniques de leurs expériences en MotoGP. D’abord elle est plus légère et compacte. Déjà pendant les premiers kilomètres, elle sent si familière qu’une pantoufle usée et vous auriez l’impression que vous n’avez jamais eu une autre moto. A l’autre côté on a l’aspect technique car bien que c’est toujours un moteur cross plane, elle mord comme jamais avant et développe même 200 cv. Mais le plus important est son électronique. Tout peut être contrôlé et par son système d’anti patinage et anti wheelie, tous ces chevaux sont vraiment exploitable. Et tous ces informations sont spectaculairement affichés sur son tableau TFT full color. Ce petit Playstation est si beau qu’il y a même le risque qu’on oublie de regarder à la route. Même le freinage et l’accélération est visible sur cet écran. En bref, Yamaha nous donne un vrai chef d’œuvre, qui se mets au-dessus de la concurrence et même très haut. Cette version noire minuit n’a pas plus que quelques mois et avec ses 400 km parcourus, elle est vraiment toute neuve. C’est une des toutes dernières R1 produites pour l’Europe. En bref une R1 irréprochable pour ne plus jamais la vendre. Les pneus sont en ordre et l´entretien vient d´être réalisé, comme sur toutes nos occases. on fait aussi des reprises et nous sommes ouvert 7/7, mais seulement sur rendez-vous.
Opgelet, geld lenen kost ook geld – Attention, emprunter de l’argent coûte aussi de l’argent
Beschrijving:
In 2015 mochten we eindelijk de nieuwe R1 verwelkomen. Maar bij een eerste inspectie wordt het duidelijk waarom dit zo lang geduurd heeft. Yamaha heeft besloten om te beginnen met een compleet nieuwe lei. Het beste van de voorgaande modellen werd gecombineerd met de laatste nieuwe technieken die rechtstreeks uit hun MotoGP ervaring geput werden. Om te beginnen is hij lichter en compacter. Zelfs tijdens de eerste kilometers voelt hij al even vertrouwd als een ingelopen schoen en het lijkt wel alsof je nooit een andere motor hebt gekend. Aan de andere kant hebben we het technisch gedeelte want hoewel het nog steeds een cross plane concept is, bijt deze krachtbron als nooit tevoren en spuwt zomaar even 200 pk uit. Maar het belangrijkste is de elektronica. Alles wordt gemonitord en mede door de tractie en wheelie controle, worden de pk’s van de eerste tot de laatste ook echt bruikbaar. En alle mogelijke informatie wordt U op spectaculaire wijze meegedeeld op het TFT kleurenscherm dashboard. Deze teller partij is zo mooi dat je soms zou vergeten om naar de weg te kijken. Hij geeft zelfs de remkracht en acceleratie weer. Kortom Yamaha heeft hier een huzarenstukje afgeleverd en zet zich daarbij ver, zelfs heel ver boven de concurrentie. Dit pikzwart exemplaar is slechts enkele maanden oud en heeft maar 400 km. Het is dus echt wel een nieuwe motor en een van de allerlaatste R1’s die geproduceerd zijn. Kortom een iconische motor om nooit meer weg te doen. Bandjes zijn in orde en de motor is onderhoudsvrij zoals ons volledig aanbod van motoren. Wij doen ook overnames en zijn 7/7 geopend, maar enkel op afspraak.
Commentaire:
Après beaucoup d’attente, on pourrait finalement admirer la nouvelle R1. Mais après une petite inspection, ça devient clair pourquoi c’a pris si longtemps. Yamaha avait décidé de recommencer à zéro. Ils ont combiné le meilleur des anciens modèles et les derniers techniques de leurs expériences en MotoGP. D’abord elle est plus légère et compacte. Déjà pendant les premiers kilomètres, elle sent si familière qu’une pantoufle usée et vous auriez l’impression que vous n’avez jamais eu une autre moto. A l’autre côté on a l’aspect technique car bien que c’est toujours un moteur cross plane, elle mord comme jamais avant et développe même 200 cv. Mais le plus important est son électronique. Tout peut être contrôlé et par son système d’anti patinage et anti wheelie, tous ces chevaux sont vraiment exploitable. Et tous ces informations sont spectaculairement affichés sur son tableau TFT full color. Ce petit Playstation est si beau qu’il y a même le risque qu’on oublie de regarder à la route. Même le freinage et l’accélération est visible sur cet écran. En bref, Yamaha nous donne un vrai chef d’œuvre, qui se mets au-dessus de la concurrence et même très haut. Cette version noire minuit n’a pas plus que quelques mois et avec ses 400 km parcourus, elle est vraiment toute neuve. C’est une des toutes dernières R1 produites pour l’Europe. En bref une R1 irréprochable pour ne plus jamais la vendre. Les pneus sont en ordre et l´entretien vient d´être réalisé, comme sur toutes nos occases. on fait aussi des reprises et nous sommes ouvert 7/7, mais seulement sur rendez-vous.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Motorama
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.290,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.290,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 4.752,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,65
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 198,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0797
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0321
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfMotorama
ContactpersoonStijn Van Loffelt
Online diensten
Online adviesOnline contractReserverenBereikbaar
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.