Sterke punten
- Terreineigenschappen
- Binnenruimte
- Robuust
Zwakke punten
- Lawaai motor
- Rij-assistenten
- Prijs
Isuzu D-Max Een overzicht
Bekijk hier een compleet overzicht van de auto Isuzu D-Max, inclusief details van de belangrijkste kenmerken, motorisering, uitrusting en andere nuttige informatie over het model. Lees verder
Actueel aanbod voor Isuzu D-Max
-
Isuzu D-Max 1.9 V-CROSS FULL OPTION
€ 49.610,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Correcte prijs- - km
- - (Bouwjaar)
- 120 kW (163 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
9,1 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
241 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-9080 Lochristi -
Isuzu D-Max 23 DC VCROSS 4WD AT "3.5T Trekken TESTRIT MOGELIJK
€ 49.500,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- - km
- - (Bouwjaar)
- 120 kW (163 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
9,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
240 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-2811 Hombeek -
Isuzu D-Max 33990EX OMURO Limited Edition 4.000KM Trekh 3.5TON
€ 41.128,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Goede prijs- 4.000 km
- 08/2023
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-9420 Erpe-Mere -
Isuzu D-Max
€ 9.999,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 297.944 km
- 08/2012
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-4000 Liège -
Isuzu D-Max 1.9 DI attache remorque 3.5 t dc toute option
€ 26.500,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Goede prijs- 85.000 km
- 05/2019
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
-
8,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-1750 Lennik -
Isuzu D-Max ISUZU D-MAX 3.0 4WDAT
€ 6.999,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Goede prijs- 311.000 km
- 03/2007
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Automatisch
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-7080 Frameries -
Isuzu D-Max ISUZU D-MAX
€ 11.000,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Hele goede prijs- 191.000 km
- 05/2013
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-1080 BRUXELLES -
Isuzu D-Max
€ 19.750,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Goede prijs- 109.000 km
- 10/2017
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
-
7,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
205 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-9220 Hamme -
Isuzu D-Max DOUBLE CABINE / 2.5TD 136Ch ( 4WD ) EXECUTIVE
€ 6.990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Hele goede prijs- 214.329 km
- 02/2008
- 100 kW (136 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-6110 Montigny-le-Tilleul -
Isuzu D-Max 2.5TD (Double Cabine+Hardtop) GPS-CAMERA-CUIR...
€ 13.750,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Correcte prijs- 273.200 km
- 01/2016
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
-
7,3 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
192 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-6001 Marcinelle -
Isuzu D-Max OMURO
€ 40.499,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Correcte prijs- 10.000 km
- 06/2024
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
-
8,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
218 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-4100 Seraing -
Isuzu D-Max 1.9 Turbo D 4WD LSE Life
€ 10.850,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Goede prijs- 340.652 km
- 08/2019
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
7,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
205 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1080 Bruxelles -
Isuzu D-Max 2.5 Turbo Di 4WD LSX Generation Sport
€ 12.950,-Goede prijs- 275.000 km
- 01/2015
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Automatisch
- Diesel
-
8,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
194 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-6020 Charleroi -
Isuzu D-Max
€ 5.900,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Correcte prijs- 426.246 km
- 07/2010
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-4700 Eupen -
Isuzu D-Max VENDU SOLD VERKOCHT
€ 27.990,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Hele goede prijs- 66.445 km
- 05/2019
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Automatisch
- Diesel
-
7,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
205 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-5060 Sambreville -
Isuzu D-Max
€ 25.000,-Correcte prijs- 73.400 km
- 02/2017
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-2440 Geel -
Isuzu D-Max LSX Leder/4X4/zonder cover of hardtop
€ 39.999,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Hele goede prijs- 0 km
- - (Bouwjaar)
- 121 kW (165 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
7,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
205 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-3580 Beringen -
Isuzu D-Max D-Max 4x4 Space Cab Basic
€ 19.965,-BTW verrekenbaar Geen informatie- 214.185 km
- 07/2017
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
-
7,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-9190 Stekene -
Isuzu D-Max LSX Leder/4X4/zonder cover of hardtop
€ 39.999,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Hele goede prijs- 0 km
- - (Bouwjaar)
- 121 kW (165 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
7,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
205 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-3580 Beringen -
Isuzu D-Max LSX AT6 Leder, Hardtop, Navi via app
€ 43.560,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Correcte prijs- 5.800 km
- 06/2024
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-2960 Sint Lenaarts
Interesse in een Isuzu D-Max
Alle artikelen
Test: Isuzu D-Max – Tegen de stroom in
Test: Isuzu D-Max Fury – Eigen verjaardagscadeau is het best
Test: Isuzu D-Max AT35 – Klaar voor de volgende ijstijd
Special: Renault – Paleis 5 – Fluence en Clio Grandtour en RS zijn de sterren bij Renault
Special: Seat – Paleis 9 – Olé, olé voor Leon en Toledo
Test: Mini Countryman Cooper d – De geest en de letter
Alternatieve modellen
Goede redenen
De D-Max is bij uitstek geschikt als een trekker. Hij is gehomologeerd voor een (geremde) aanhanger van 3.5 ton. Heeft de aanhangwagen geen eigen remmen, dan mag er toch nog 750 kg maximaal aan de trekhaak. Tel daar ook nog eens 1.000 kg in de laadbak bij.
Met de laatste generatie introduceert Isuzu met de V-Cross een super-de-luxe uitvoering van zijn D-Max. De V-Cross is enkel verkrijgbaar met een dubbele cabine, maar dan ook met leder, automatische airco, pianolak, een resem rij-assistenten en op de bak een cover met rolbeugel.
De diesel van de D-Max, hoewel maar 1.9 l groot, levert toch 164 pk en vooral 360 Nm en wordt de pick-up daarmee geen spurter, hij kan mee met het verkeer. Jaag de diesel vooral niet hoog in de toeren, dan maakt hij flink herrie en het is overbodig want tussen de 2.000 en 2.500 opm genereert hij zijn maximum koppel: 360 Nm. Boven alles is de motor zo goed als onverwoestbaar.
De D-Max dubbele cabine geeft zijn passagiers een riante ruimte, voor knieën en hoofd, instappen wordt makkelijk met de treeplanken (optie) aan weerszijde. Wie in de duurste versie zit, kan op de achterbank zijn eigen temperatuur regelen. Klein nadeel voor de verhuizers: de laadbak wordt wel erg kort.
Belangrijke gegevens
De D-Max als alledaagse auto gebruiken, het kan, maar het vereist de juiste instelling. Primo wordt hij hobbelig als er geen (zware) lading wordt vervoerd. De boodschappen zijn voor het goede begrip, geen zware lading en na twee keren door de hele bak rondslingeren, worden die op de achterbank gezet. De laadbak lijkt ruim, maar de praktische haalbaarheid (zeker met het deksel) is minder, wegens hoge laadvloer.
De D-Max valt als pick-up automatisch onder de lichte vrachtauto’s en krijgt een fiscaal gunstig regime. Er wordt geen BIV geheven en jaarlijks mag je voor dik € 150 de weg op. Dat hij 241 gr CO2 uitstoot, is van geen tel. Wie alleen naar dat plaatje kijkt, zo wel eens kunnen schrikken van de ongemakken die met de D-Max (en andere pick-ups) standaard worden meegeleverd. Als daar zijn en om maar iets te noemen: een zeer indirect stuur.
Parkeren bij de supermarkt is een oefening in handigheid. De auto is ruim 5,2 m lang en dat is passen geblazen. Gelukkig komt een parkeerhulp bijspringen om schade aan derden te voorkomen. Want hij is zwaar genoeg om een tik tegen een andere auto niet te voelen.
Motoren
Een turbodiesel van 1.9 l, gehaald uit 4 cilinders in lijn, 164 pk sterk, 360 Nm werkkracht, gevoed door 1 turbo (intercooler) en directe inspuiting. Zo verstookt hij gemiddeld 9,2 l/100 km (WLTP meeting) en haalt hij een top van 180 km/h. Hij haalt de Euro6 norm, zonder toevoeging van AdBlue. De motor is in de lengte ingebouwd en drijft in eerste instantie de achterwielen aan. De vierwielaandrijving is elektronisch in te schakelen.
Afmetingen
De D-Max zet ruim 2 ton op het wegdek neer. Dat heeft hij onder meer te danken aan 5,3 m lengte, 1,87 m breed en 1,79 m hoogte. De laadbak varieert in lengte naargelang de cabine en in volume naargelang de hardtop (optie) die erop gemonteerd wordt, maar mocht je de bak met water vullen, kan er 1.6 m³ in tot de rand. In de tank kan er 76 l.
Varianten
Je kan de D-Max in 4 uitvoeringen kopen: L (DAB radio, 7 airbags, rij-assistenten), LS (alu velgen, verwarmde voorstoelen), LSX (lederen bekleding, automatische airco, multimedia) en V-Cross (multimedia met 9 inch scherm, surround sound system, pianolak, kofferdeksel). Bovendien kan je kiezen tussen een handgeschakelde 6-bak en een 6-trapsautomaat. Je kan de D-Max in single cab, extended cab (wel een zitbank, maar 2 deuren) en double cab (achterbank heeft zijn eigen deuren) kopen.
Prijzen
Oplopend van L naar V-Cross kost de D-Max € 34.775, 36.275, 38.7750, 41.975, btw exclusief (allemaal in Euro’s) en geldig voor de handgeschakelde versie. De single cab is aanmerkelijk goedkoper, die kan al vanaf € 28.275. De tweedehandsprijzen variëren flink naarmate de inhoud van het motorblok (3.0 l, 2.5 l) en jaartal. Maar wie onder de € 20.000 een D-Max krijgt aangeboden, moet zich goed bevragen over de geschiedenis van de pick-up.
Design
Buitenzijde
De laatste versie heeft een volledig nieuw en een stuk stoerder front gekregen, waarbij de grille optisch de bullbar vervangt. De koplampen worden spits naar de grille getekend, additioneel zijn er richtingaanwijzers en breedstralers. Vooraan is er een aanrijhoekbescherming. In profiel ziet de auto er redelijk als een SUV uit, ware daar niet de laadbak (al dan niet met rollbar). De achterkant: tja, met een laadbak kan je weinig als designer, dat ziet eruit als een…bak voor lading. En alle hardtops verergeren dat beeld alleen maar.
Binnenkant
Binnen heeft Isuzu een poging gedaan om het harde, zwarte plastic zachter te maken, maar helemaal tot op het gaatje zijn ze niet gegaan. Je kijkt naar een (semi) analoog dashboard, rechts daarvan een middenconsole met multimediascherm, groter naarmate je meer betaalt. Onder dat scherm een rij toetsen voor secundaire bedieningen (verwarming, ontdooiing). Op de middentunnel de pook en toetsen voor het offroad rijden. Stoelen en achterbank zitten prima en vooral ruim voor iedereen.
Veiligheid
De D-Max zit tjokvol airbags, minstens 7, met een middenairbag als toetje, zodat chauffeur en bijrijder niet tegen elkaar botsen. ABS-remmen zijn vanzelfsprekend, evenals de ESP, die ook de eventuele slingerbeweging van de aanhanger corrigeert. Er zijn een resem rij-assistenten ingebouwd, gegroepeerd als ADAS (advanced driver assist systems): noodremfunctie, botswaarschuwing, verkeersbordenherkenning, adaptieve cruise-control, dodehoekcontrole, rijvakassistent. Die laatste, net als de botswaarschuwing, reageert behoorlijk zenuwachtig en (te) vaak onnodig. De D-Max is wel de eerste pick-up die van de Euro Ncap 5 sterren kreeg en dat is opmerkelijk, want de eerste versie van de Isuzu pick-up spatte bij de crashtest uit elkaar: nul sterren.
Alternatieven
Ford is met zijn Ranger in deze contreien de populairste, Toyota heeft met de Hilux een prijsbeest, maar de andere vissers zijn aan de vijver zijn verdwenen, met name Nissan Navara en zijn klonen en Mitsubishi met de L200, als we het tenminste over nieuwe pick-ups hebben.