Lancia
Vind het model dat bij je past.
Actueel aanbod voor Lancia
-
Lancia Ypsilon 1.2i / problème moteur
€ 800,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 141.961 km
- 05/2006
- 44 kW (60 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
6,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-4020 Liege -
Lancia Ypsilon 1.2i Fire Evo II Silver*72.000 Kilométres!!!
€ 6.250,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Correcte prijs- 72.811 km
- 04/2012
- 51 kW (69 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
5,2 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
115 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-7134 Binche - Leval -
Lancia Ypsilon Electtrica "Edizione LX"
€ 29.900,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Hele goede prijs- 0 km
- - (Bouwjaar)
- 115 kW (156 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Elektrisch
- - (l/100 km)
-
0 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-2440 Geel -
Lancia Ypsilon 1.2i Fire Evo II Park In Style ELLE
€ 8.200,-Correcte prijs- 34.000 km
- 02/2015
- 51 kW (69 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
5,2 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
120 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-1200 Woluwe St Lambert -
Lancia Delta HF EVO
€ 29.000,-Geen informatie- 73.000 km
- 05/1992
- 158 kW (215 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-2000 Anvers -
Lancia Delta 1.6 MultiJet Gold
€ 1.500,-Geen informatie- 110.000 km
- 09/2014
- 77 kW (105 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
-
4,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-7000 Mons -
Lancia Delta 1.6 MultiJet Silver
€ 1.800,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 294.000 km
- 02/2012
- 77 kW (105 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
-
4,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-7333 Tertre -
Lancia Beta montecarlo 2 em serie 137AS.
€ 16.000,-Geen informatie- 27.000 km
- 01/1982
- 11 kW (15 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- - (Transmissie)
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-7503 Tournai -
Lancia Ypsilon 1.2i Fire Evo II Park In Style
€ 5.500,-Goede prijs- 67.896 km
- 03/2014
- 51 kW (69 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
5,2 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-4600 vise -
Lancia Delta 1.6 diesel*
€ 1.900,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 250.000 km
- 07/2009
- 85 kW (116 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-1700 Dilbeek -
Lancia MUSA 1.4i 16v Limited Edition / 0491.98.70.70
€ 2.650,-Geen informatie- 169.000 km
- 04/2007
- 70 kW (95 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Benzine
-
6,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-6020 Charleroi -
Lancia Delta 1.6i 16v * Jantes INTEGRALE* Marchand ou Export *
€ 990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 162.355 km
- 01/1999
- 76 kW (103 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
8,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-1160 Auderghem - Bruxelles -
Lancia Ypsilon 1.2i 8v
€ 4.490,-Correcte prijs- 115.000 km
- 01/2013
- 44 kW (60 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
6,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
142 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-4460 Grâce-Hollogne -
Lancia Delta 1.6 LX
€ 3.800,-Geen informatie- 183.000 km
- 04/2013
- 66 kW (90 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
8,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-2830 willebroek -
Lancia Ypsilon 1.2I PRIX MARCHAND-EXPORT
€ 5.999,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 158.498 km
- 04/2016
- 51 kW (69 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
-
120 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-6600 Bastogne -
Lancia Ypsilon 1.2i Oro
€ 2.900,-Geen informatie- 124.000 km
- 07/2009
- 44 kW (60 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
6,0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
142 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-1653 Bruxelles -
Lancia Delta 1.6 Multijet Oro
€ 3.250,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 187.487 km
- 11/2008
- 85 kW (116 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Diesel
-
4,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
130 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1910 Kampenhout -
Lancia Delta 1.6 D MET 137DKM HANDELAARS & EXPORT
€ 2.999,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 137.000 km
- 03/2013
- 77 kW (105 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-1930 Zaventem -
Lancia MUSA 1,4 platino
€ 4.500,-Geen informatie- 155.600 km
- 03/2012
- 70 kW (95 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- - (Transmissie)
- Benzine
-
5,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
130 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-5002 Namur -
Lancia Ypsilon 1.3 Multijet Silver - AC - 4 portes - Euro 5
€ 4.990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Correcte prijs- 130.000 km
- 06/2012
- 70 kW (95 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Diesel
-
3,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
99 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-6200 Châtelineau
Interesse in een Lancia
Ingenieurskunst maakte van Lancia de op één na belangrijkste autofabrikant van Italië
Een uit aluminium gegoten motorblok, V6-motoren die tot de standaarduitrusting behoren, dat zijn bij de productie van autos technische features van de hogere klasse. De fabrikant brengt deze dan ook graag als de allermodernste hightech ontwikkelingen naar buiten. In 1954 bestond de V6-motor echter al in lichte bouwwijze in de Lancia Aurelia, die hiermee een wereldprimeur had. De vernieuwingen waren zo baanbrekend dat de in 1906 opgerichte Italiaanse fabrikant Lancia de op één na belangrijkste autofabrikant van Italië werd, voordat hij in 1969 door marktleider Fiat werd overgenomen.
Het sportieve imago van het merk Lancia
Twintig jaar lang bood Lancia met modellen als de Lancia Flaminia, Flavia en Fulvia en in de jaren 70 en 80 met de Lancia Gamma, Prisma en Thema een ruim productpalet aan van mooi gevormde, meestal krachtig gemotoriseerde voertuigen uit de middenklasse en hogere middenklasse zoals sedans, cabrios en coupés. Passend bij zijn sportieve imago kon Lancia bovendien grote successen vieren in de rally autosport en leverde met de raceversie van de Lancia Beta en Lancia Delta twee van de succesvolste rallymodellen aller tijden. Niet onder de indruk van de schitterende sportgeschiedenis koos Fiat er aan het einde van de jaren 80 voor om het merk Alfa Romeo, dat sinds kort deel uitmaakte van het bedrijf, de plek van Lancia in te laten nemen als aanbieder van sportieve autos binnen het concern.
Vernieuwing van het merk Lancia met hoge eisen aan design
Het merk met modellen die traditioneel naar een letter van het Griekse alfabet werden benoemd, werd vernieuwd. Comfort, geschiktheid voor gezinnen en een bovengemiddelde standaarduitrusting moesten in de jaren 90 kenmerken worden van de nieuwe Lancia autos. Terwijl de middenklasse autos uit de series Lancia Delta, Kappa, Dedra of diens opvolger Lancia Lybra dankzij kenmerken van een eersteklas uitrusting zoals leer/alcantara stoelen vooral gewaardeerd werden door klanten die van comfort houden, bewees uitgerekend de kleinste Lancia zich als één van de succesvolste en meest gewaardeerde modellen van de fabrikant. Dit lag voornamelijk aan zijn moedige design. De Lancia Ypsilon, die door de Italiaan Enrico Fumina werd ontworpen, voldeed op deze manier aan het vernieuwde imago van Lancia als fabrikant van autos die gericht zijn op design.
Lancia individualiseert zijn modellen
Aan het begin van de 21e eeuw begon Lancia een modeloffensief, deze was helemaal afgestemd op de grote traditie van het avant-gardistische Italiaanse autodesign. De schuin geplaatste koplampen, grote trapeziumvormige radiatorroosters en de hoog geplaatste smalle achterlichten moesten van Lancia autos een verschijning maken met een hoge herkenbaarheid. Het tweekleurige lakwerk van de Lancia Ypsilon of de minivan Lancia Musa, evenals geraffineerde designideeën zoals een met stof bekleed dashboard, werden het nieuwe handelsmerk van fabrikant Lancia. Individualisering van de massa-auto, zo luidde het basisprincipe van de nieuwe handelswijze. Zo konden Lancia klanten voortaan ook uit 100 verschillende kleuren een kleur naar wens uitkiezen voor het lakwerk van hun auto. Het moederbedrijf Fiat nam de ontwikkelde individualiseringsstrategie later met groot succes over voor zijn retromodel van de Fiat 500.
De modellen van Lancia bieden extravagantie van binnen en buiten
Een extravagant design met luxe inrichting stond ook bij de in 2002 geïntroduceerde Lancia Thesis uit de hogere middenklasse op de voorgrond. In Duitsland werkte de strategie waarbij autos als individualisten aangeboden werden niet, hier werden in het registratiejaar 2007 amper 100 kopers gevonden voor de Lancia Thesis. In het hoogste prijssegment kon Lancia zijn verkoopstrategie die door het compact model Ypsilon bekend geworden was met veel minder succes handhaven. Daarvoor in de plaats hoopten de Italianen op succes met hun opnieuw op de markt gebrachte Lancia Delta, die in 2008 voor het eerst was geïntroduceerd. Het compacte voertuig op basis van de Fiat Bravo werd in twee benzineversies en met drie voor de toekomst toegeruste dieselmotoren aangeboden, die reeds aan de Euro5-norm voldeden.