Lancia Thema Een overzicht
Bekijk hier een compleet overzicht van de auto Lancia Thema, inclusief details van de belangrijkste kenmerken, motorisering, uitrusting en andere nuttige informatie over het model. Lees verder
Actueel aanbod voor Lancia Thema
-
Lancia Thema 3.0 CDI MultiJet AIRCO❄️CUIR🐮GPS🌍
€ 5.900,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 277.995 km
- 04/2012
- 176 kW (239 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
7,1 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
185 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1160 Auderghem -
Lancia Thema 3.0d V6 Mjet , 1jaar garantie
€ 13.450,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. Geen informatie- 87.041 km
- 07/2013
- 140 kW (190 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
7,1 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
185 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1980 Zemst -
Lancia Thema 8.32
€ 31.990,-Geen informatie- 94.400 km
- 05/1988
- 158 kW (215 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-1000 Bruxelles
Interesse in een Lancia Thema
Onze expertise over jouw zoekopdracht
Test: Lancia Ypsilon 2016 – Zolang er hoop is…
Special: 30 jaar geleden – Lancia Thema 8.32, de onbekende Ferrari
Test: Lancia Ypsilon 1.3 Multijet – Recht uit het Miljoenenkwartier
Special: Lancia – Paleis 8 – Gestimuleerd
MAT New Stratos: Een nieuwe legende
Test: Lancia Ypsilon, de grote comeback (2024)
Alternatieve modellen
In het begin zag Fiat met deze strategie vooral kansen in de hogere middenklasse. In de jaren '80 kreeg de Italiaanse carrosseriebouwer en –ontwerper Pininfarina daarom de opdracht een sedan en een combi te ontwerpen die gebaseerd was op Fiat-techniek, om hiermee de presentie van Lancia in het middenklassesegment te versterken. Deze werden uiteindelijk in 1984 onder de naam Lancia Thema gepresenteerd. De eerste generatie van de Lancia Thema werd tot 1994 geproduceerd en aansluitend werd de traditie van de grote Lancia-modellen voortgezet met de Lancia Kappa en de Lancia Thesis, waarvan de productie in 2009 beëindigd werd. De reden: nadat Fiat was toegetreden tot de Amerikaanse autofabrikant Chrysler overdachten de Italianen hun modelpolitiek. Daarbij kwam ook het voorbestaan van het merk Lancia in twijfel. Uiteindelijk besloot men om Lancia's goede naam ook binnen de nieuwe bedrijfseenheid in ieder geval op de Europese markten te blijven gebruiken. Daar werd vervolgens een nieuwe generatie van de Lancia Thema in de handel gebracht.