Ga naar hoofdinhoud
Vanwege onderhoud is AutoScout24 momenteel slechts beperkt beschikbaar. Dit betreft een aantal functies, zoals contact opnemen met verkopers, inloggen of beheren van uw voertuigen voor de verkoop.

AutoScout24 Call Tracker

Call Tracker 2.0

Opvolgen van elk telefoongesprek

De prijzen van tweedehands auto's dalen en het aantal dagen in stock neemt toe. De huidige marktsituatie vraagt om een snelle, nauwkeurige en efficiënte verwerking van aanvragen. Dit is de enige manier om de verkoopcijfers hoog te houden en het aantal dagen in stock laag. Maar de realiteit is anders:

Aanvragen call tracker

Met Call Tracker 2.0 weet u exact over welke advertentie u werd gebeld. (1)

CheckMark

In de praktijk

Voor elke beantwoordde of gemiste oproep wordt een e-mail verzonden met informatie over de beller en over welke wagen het gaat.

Icon

Efficiënt

Geef prioriteit aan uw aanvragen en stuur ze door naar de juiste verkoper zodat deze goed voorbereid is om de klant terug te bellen. U kunt een cascade van nummers gebruiken om de kans op contact met potentiële kopers te vergroten.

CheckMark

Transparantie

Vanuit uw stockbeheer in uw B2B omgeving heeft u een overzicht van de telefonische aanvragen voor elk voertuig.

Telefonische aanvragen professioneel en efficiënt afhandelen

Call tracker geeft u een volledig overzicht van telefoongesprekken, voor elk van uw voertuigen afzonderlijk. Dit betekent dat uw aanvragen zo effectief mogelijk kunt rangschikken naar prioriteit, ze aan de juiste medewerker kunt toewijzen en ze volledig voorbereid kunt terugbellen.

Calltracker_missed_NL

Oproepen snel beantwoorden 📞

Hebt u een oproep gemist? Niet beschikbaar om de telefoon op te nemen? Of gewoon geen tijd voor een lang gesprek met een potentiële klant? Geen probleem. We sturen u een e-mail voor elke gemiste oproep, met informatie over de beller en over welke wagen het gaat.**

BE-NL Clics call tracker

Gedetailleerde statistieken voor al uw advertenties

In uw Dealer IQ (B2B-omgeving) hebt u een overzicht van de telefonische aanvragen voor elk voertuig. U hebt een volledig, transparant overzicht van de performance van al uw voertuigen

Hoe gaat het in zijn werk?

  1. We voegen nieuwe, individuele dummy telefoonnummers toe voor ieder voertuig. Dit nieuwe telefoonnummer wordt dan doorgestuurd naar uw nummer.

  2. De nieuwe individuele telefoonnummers verschijnen bij uw AutoScout24-advertenties. U bent nog steeds bereikbaar via uw gebruikelijke nummer en blijft werken zoals ervoor.

  3. Call Tracker 2.0 registreert alle oproepen naar de nieuwe nummers.

  4. U ontvangt e-mailmeldingen van gemiste oproepen met informatie over elk voertuig en de potentiële klant.

  5. Raadpleeg voor elk voertuig alle statistieken van uw beantwoordde of gemiste oproepen vanuit uw B2B-omgeving. (1)

Vragen en antwoorden over Call Tracker

U mist nooit meer een telefoontje en u wordt tot in detail geïnformeerd over elke oproep.

Ja, u kan natuurlijk nog steeds gecontacteerd worden via uw huidige telefoonnummer. Het nummer op de advertenties zal veranderen, maar is verbonden met uw huidige telefoonnummer.

AutoScout24 gebruikt de gegevens alleen om u per e-mail op de hoogte te stellen van gemiste oproepen en om u te voorzien van statistieken over telefoongesprekken. Wij nemen geen contact op met potentiële kopers.

U kunt informatie vinden over uw ontvangen oproepen in uw stock of in uw statistieken.

Voor onze bestaande klanten is het helemaal gratis.

Neem contact op met onze AutoScout24 klantendienst op +32 2 559 00 00 of per e-mail customer.belgium@autoscout24.com.

phone

Heeft u nog vragen?

Aarzel niet om contact op te nemen onze klantendienst van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur op 02 559 00 00 of per e-mail customer.belgium@autoscout24.com.