Voor elke beantwoordde of gemiste oproep wordt een e-mail verzonden met informatie over de beller en over welke wagen het gaat.
Geef prioriteit aan uw aanvragen en stuur ze door naar de juiste verkoper zodat deze goed voorbereid is om de klant terug te bellen. U kunt een cascade van nummers gebruiken om de kans op contact met potentiële kopers te vergroten.
Vanuit uw stockbeheer in uw B2B omgeving heeft u een overzicht van de telefonische aanvragen voor elk voertuig.
Hebt u een oproep gemist? Niet beschikbaar om de telefoon op te nemen? Of gewoon geen tijd voor een lang gesprek met een potentiële klant? Geen probleem. We sturen u een e-mail voor elke gemiste oproep, met informatie over de beller en over welke wagen het gaat.**
In uw Dealer IQ (B2B-omgeving) hebt u een overzicht van de telefonische aanvragen voor elk voertuig. U hebt een volledig, transparant overzicht van de performance van al uw voertuigen
We voegen nieuwe, individuele dummy telefoonnummers toe voor ieder voertuig. Dit nieuwe telefoonnummer wordt dan doorgestuurd naar uw nummer.
De nieuwe individuele telefoonnummers verschijnen bij uw AutoScout24-advertenties. U bent nog steeds bereikbaar via uw gebruikelijke nummer en blijft werken zoals ervoor.
Call Tracker 2.0 registreert alle oproepen naar de nieuwe nummers.
U ontvangt e-mailmeldingen van gemiste oproepen met informatie over elk voertuig en de potentiële klant.
Raadpleeg voor elk voertuig alle statistieken van uw beantwoordde of gemiste oproepen vanuit uw B2B-omgeving. (1)
Aarzel niet om contact op te nemen onze klantendienst van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur op 02 559 00 00 of per e-mail customer.belgium@autoscout24.com.