De Franse leeuw heeft een druk jaar achter de rug met de lancering van de 108, een stadsmus die wederom samen met Toyota en Citroën werd ontwikkeld. Omdat elk merk deze keer een eigen identiteit heeft gecreëerd, is de 108 volgens Sochaux meer dan ooit een echte Peugeot geworden. Net als de 508 die het afgelopen jaar ook onder het mes ging voor een tussentijdse update.
508 Facelift
Naast de 508 berline en de SW-breakversie is ook de 508 RXH opgefrist. Daardoor maakt de opgehoogde softroader tegenwoordig aanspraak op een tweeliter turbodiesel van 180 pk die aan een nieuwe 6-trapsautomaat wordt gekoppeld. De HYbrid4 dieselhybride, die zijn dieselmotor complementeert met een elektromotor op de achteras, werd nog verder verfijnd en stoot minimaal 104 g CO2 per kilometer uit.
308 GT
De 308 GT is eveneens in twee smaken te hebben: als krachtige 1.6 turbobenzine of als koppelrijke 2.0 turbodiesel. De eerste telt 205 pk en zes manuele verzetten, de tweede 180 paarden en evenveel automatische versnellingen. Beide motoriseringen zijn zowel in de hatchbackversie als in de SW-variant te bestellen, telkens met een sportieve aankleding. De vierdeurige Exalt concept car met zijn 340 hybridepaarden en de 208 T16 rallywagen van Pieter Tsjoen figureren als droomwagens.