De Amerikaanse constructeur Dodge heeft een toekomstplan aangekondigd om zijn ‘performance’-modellen onder de aandacht te brengen. Dat krijgt de suggestieve naam ’Never Lift’, oftewel ‘nooit je voet van het gas’. De komende twee jaar wil Dodge om de drie maanden een aankondiging doen die de spotlights weer eens op het Amerikaanse merk moeten zetten.
De eerste aankondiging heet “Operation 25//8”, waarbij Dodge acht weken lang in totaal vijfentwintig auto’s wil weggeven, en daarbij de hulp inschakelt van celebrity’s. De opvallendste aankondiging is echter de vacature voor ‘Chief donut maker’. En jawel, Dodge verwijst met die donuts wel degelijk naar de variant met rokende achterbanden.
Wat die donutmaker precies moet doen – op donuts maken na dan – wil Dodge nog niet kwijt. Wel geeft het merk mee dat het iemand zoekt die de ‘Never Lift’-filosofie volledig belichaamt. We vermoeden dus dat het iemand moet zijn die op de nodige Dodge-evenementen een acte de presence kan geven. Met een loon van 150.000 dollar, een Hellcat om mee te rijden, passende kledij en een businesskaartje waar ‘Chief Donut Maker’ op staat aan kandidaten geen gebrek, lijkt ons.