Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
De eerste elektrische Maserati is bijna klaar. De Italianen kunnen blijkbaar niet wachten om hem aan de wereld te laten zien...
Vergeet de kleine ForTwo en ForFour: Smart is helemaal terug, en hoe. Met de elektrische Smart #1, een SUV die groter is dan een Volkswagen ID.3.
De komende 8 jaar wil de Volkswagen-groep 60 procent van zijn verbrandingsmodellen schrappen. De nieuwe modellen moeten op hun beurt meer winst opleveren en dus duurder worden.
Autoliefhebbers kennen de oude pitstraat van het circuit Reims-Gueux als een geweldige fotolocatie. Maar poseren is niet langer toegestaan.
“Elektrisch rijden voor iedereen” en “Tesla van het volk”. In een interview over de toekomst van Fiat schuwt CEO Olivier François de grote woorden niet.
In augustus is DeLorean terug van veel te lang weggeweest. Het Amerikaanse cultmerk laat dan een elektrische supercar op de wereld los.
Fan van de nieuwe Mercedes SL maar is die V8 je (fiscaal) te duur? Dan is er goed nieuws: de Mercedes-AMG SL 43 wordt de nieuwe instapversie. Mét viercilinder.
Prototypes zijn bij Ferrari-verzamelaars de heilige graal. Dit prototype van de hybride LaFerrari wordt binnenkort geveild, en is dus dé uitgelezen kans om een unieke Ferrari op de kop te tikken. Al zijn er wel enkele voorwaarden aan verbonden.
De geweldige Toyota GR Yaris krijgt gezelschap van de grotere GR Corolla. Die puurt maar liefst 304 pk uit dezelfde 1.6-driecilinder, maar komt jammer genoeg niet onze kant op.
De Britse luxeconstructeur Rolls-Royce stoomt zijn eerste elektrische model klaar. De Spectre moet de elektrische opvolger worden van de Phantom Coupé.
Lotus heeft het doek gehaald van de Eletre. De tijden veranderen: de Eletre is geen sportieve tweezitter zoals we van de Britten gewoon zijn, maar... een elektrische SUV.
Alpina heeft zijn versie klaar van de BMW 4 Reeks Gran Coupé. Met andere woorden: het perfecte alternatief voor de M4 Gran Coupé die BMW niet snel zelf zal bouwen.
De elektrische Toyota bZ4X krijgt bij zijn verkoopdebuut goed nieuws: hij geraakt officieel verder op een volle batterij.
Vroeg of laat zwichten ze allemaal: ook Ferrari heeft een SUV klaar. Dit is het eerste officiële beeldmateriaal.
De 996-generatie van de Porsche 911 viel bij de fans nooit echt in de smaak. Maar het lelijke eendje wordt nu een mooie zwaan: Porsche Classic creëerde deze unieke 911 Classic Club Coupe.
De huidige generatie van de Mini Hatch dateert van 2014, dus wordt de opvolging klaargestoomd. De volgende generatie krijgt deze keer meteen een stekker.
Maserati haalt het doek van de Grecale, een nieuwe SUV die onder de Levante komt. Het nieuwe model komt er ook in een elektrische versie.
In april gaat het doek van de nieuwe BMW 7 Reeks. In de tussentijd lichten de Duitsers alvast een tipje van de sluier op.
Aston Martin voorziet zijn instapmodel, de Vantage, nog eens van een V12. Voor de laatste keer, zo zeggen de Britten, die in één adem door laten weten dat de hele productie al is uitverkocht.
De volgende legendarische Lego-filmauto is klaar: de DeLorean uit ‘Back To The Future’ kan vanaf april de jouwe zijn.
Een elektrische break die bijna 700 kilometer ver geraakt op een volle batterij? Audi is ermee bezig en geeft alvast een voorsmaakje.
Het tijdperk van de jubelende Maserati-V8 loopt op zijn einde. Vanaf 2030 willen de Italianen alleen nog elektrische modellen aan de man brengen.
Steeds meer chauffeurs in ons land krijgen te maken met fysieke verkeersagressie. Dat blijkt uit een enquête van VIAS Institute.
Al jarenlang verbouwt Alpina als zelfstandig merk sportieve BMW’s tot luxueuze Autobahnmonsters. Vanaf 2026 zal de BMW-specialist integraal deel uitmaken van het beroemde merk uit München.
Constructeur Ford geeft een inkijk in zijn elektrische toekomstplannen. Over twee jaar moeten er zeven nieuwe modellen bijkomen, waaronder een elektrische versie van de Puma.
Volkswagen heeft zijn iconische hippiebusje gereïncarneerd als elektrische ID.Buzz.
Een nieuwe generatie gameconsoles maakt racegames realistischer dan ooit. Dat bewijst Gran Turismo 7 voor Playstation 5.
Mazda blijft halsstarrig vasthouden aan zijn eigen filosofieën met de CX-60. De nieuwe SUV komt er als plug-in in… maar ook met een 3.3-liter dieselmotor!
Elektronicagigant Sony en autoconstructeur Honda gaan samen een auto op de markt brengen! In 2025 moet het eerste elektrisch model gaan verschijnen.
Renault heeft het doek van haar Austral getrokken, een knappe crossover die onderhuids een maximaal 200 pk sterke hybridemotor herbergt. Kadjar mag met pensioen.
Aiways is gestart aan haar Europese roadtrip met de U6ion. Die conceptwagen moet dit najaar doorgroeien tot het U6 productiemodel. Full EV, coupéallures en... betaalbaar!
Fiat heeft het doek van zijn E-Ulysse getrokken. Die krijgt niet alleen een oude bekende naam mee, maar neemt ook een vertrouwde vorm aan.
Abarth is op zoek naar een nieuwe sound, want binnenkort zijn al hun creaties elektrisch. Op sociale media presenteert de constructeur drie opties; aan jou de keuze.
Het blijft toch fascinerend, kijken naar auto’s die in slow motion tegen een muur knallen. Dat moeten ze bij Euro NCAP ook gedacht hebben, met deze zeven wrakken tot gevolg.
Een jury van onafhankelijke autojournalisten heeft de Kia EV6 verkozen tot de Auto van het Jaar 2022. De elektrische Koreaan haalt daarmee niet alleen de Renault Mégane E-Tech Electric in, maar ook zijn technische broer: de Hyundai Ioniq 5.
Een Duitse minister heeft zich uitgesproken tegen Europa’s plannen om vanaf 2035 de verkoop van nieuwe auto’s met verbrandingsmotoren te stoppen. Onze buren zien wel nog heil in de thermische krachtbron, maar dan in combinatie met synthetische brandstof.
Nissan trakteert zijn eigenwijze crossover op een nieuwe aandrijflijn. Die belooft niet alleen krachtiger te worden, maar ook aanzienlijk wat te besparen aan de pomp.
Dit jaar bestaat BMW’s Motorsport-afdeling 50 jaar, en dat moet gevierd worden. Om de feestelijkheden in te luiden, verzamelen de Duitsers een resem M-modellen in een emotionele video.
Morgan heeft het doek van zijn nieuwe driewieler getrokken. Die gaat voortaan als ‘Super 3’ door het leven, en combineert een modernere motor met een monocoque-chassis.
Keek je al uit naar komst van de retro-gestileerde Volkswagen ID. Life? Dan kijk je beter even weg, want Wolfsburg heeft het concept geschrapt als ontwerp voor de ID.2.
Bij een nieuwe Ford Ranger hoort natuurlijk een Raptor-versie. De sportieveling zit in een volledig nieuw kleedje, en die vernieuwing gaat onderhuids gewoon door.
Nog minder dan een maandje slapen en dan is het zover: de Maserati Levante krijgt er een klein broertje bij. Dit weten we al over die Grecale.
Volkswagen voegt in Europa alweer een elektrisch model toe aan zijn gamma, en dat is geen nieuwkomer. Na een pauze van ruim een jaar is de E-Up! namelijk terug.
Porsche heeft zijn T-receptuur naar het gamma van de Macan doorgetrokken. De Touring-versie plaatst zich daarmee pal tussen de basis-Macan en de snellere Macan S.
In de overstap naar elektrische auto’s wil Toyota een stukje klassiek rijplezier redden. Als het aan hen ligt kan je binnenkort namelijk EV’s bestellen met een handbak.
Eind vorig jaar kwam MG op de proppen met ’s werelds eerste elektrische break. In opwachting naar zijn lancering kunnen we nu alle details en de prijzen inkijken.
Mercedes elektrificeert zijn gamma in sneltempo en AMG doet lekker mee. Zo passeert ook de EQE langs Affalterbach, en die rolt er in twee smaken terug buiten.
Iedereen moet op de CO2-uitstoot besparen, en dat geldt ook voor Fiat. Zij gaan Toyota achterna met een nieuwe zelfopladende hybride aandrijflijn voor de Tipo en 500X.
Skoda trekt zijn Monte Carlo-lijn door naar onder. Daar komt de naam op de Fabia te staan, die net als zijn soortgenoten getrakteerd wordt op een sportiever uiterlijk.
De heerschappij van de Japanse constructeurs is voorbij, zo blijkt uit de betrouwbaarheidsstudie van J.D. Power. In de plaats gaan Koreaanse merken met de titel lopen.