Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Doorgaans moeten we een jaartje of drie wachten voor een auto onderhuids opgefrist wordt. Hyundai pakt het anders aan: hun Ioniq 5 krijgt nu al meer rijbereik en comfort.
Jawel, dat is ‘Turbo’ met een grote ‘T’. Deze Singer Turbo Study doet namelijk denken aan de beruchte Porsche 930 met de bijnaam ‘Widowmaker’.
Alfa Romeo heeft – eindelijk – het doek van zijn Tonale getrokken. De SUV wordt niet alleen Alfa’s eerste geëlektrificeerde auto, maar moet het merk ook grondig gaan heruitvinden.
Audi heeft inkijk gegeven in zijn toekomst, en die ziet er somber uit voor liefhebbers van de kleinere modellen. Na de A1 krijgt namelijk ook de Q2 geen navolging meer.
Mazda heeft een eerste teaser vrijgegeven in aanloop naar de onthulling van zijn CX-60. Reden genoeg om alle feiten en geruchten even op een rijtje te plaatsen.
De elektrificatiegolf raast over de autosector en dat vertaalt zich ook in de inschrijvingscijfers. Zo haalde de hybridewagen vorig jaar in Europa voor het eerst de auto op diesel in.
Bij Toyota hebben ze een auto een heel leuk kunstje geleerd in de naam van de veiligheid. Deze Supra moet namelijk levens kunnen redden met zijn autonome driftkunsten.
Skoda wil al lang heel wat meer zijn dan simply clever. Zo biedt het een aantal modellen in een sportievere tenue aan onder de noemer ‘Monte Carlo’, en ook de Fabia mag binnenkort genieten van die behandeling.
Skoda’s nieuwe Enyaq Coupé iV combineert een efficiëntere aerodynamica met een aantrekkelijker silhouet, en brengt voor het eerst het RS-label naar de elektrische wereld.
Aston Martin pakt uit met de DBX 707, een opgefokte versie van zijn SUV. Zei daar iemand “de krachtigste luxe-SUV ter wereld”?
Een plug-inhybride die het bij ons goed wil doen, die moet minder dan 50 g/km CO2 uitstoten. Reden genoeg voor Audi om zijn Q7 en Q8 TFSI e te voorzien van een iets groter accupakket.
BMW geeft zijn 8 Reeks een subtiele verjongingskuur. Daarbij ziet de constructeur af van zijn grotere grilles, al doet het wel iets anders om de neus meer te doen opvallen…
Kunnen ook sportwagens uitstootloos worden? BAC denkt alvast van wel, want zij voorzien hun Mono zowaar van een aandrijflijn op waterstof.
Het zat er eens aan te komen: de Citroën C1 is niet meer. Wegens dalende verkoopcijfers trekt de constructeur zijn staart uit het A-segment.
Binnenkort is het zover: dan heeft Alfa Romeo er een tweede hoogpotige bij. In aanloop naar zijn onthulling zetten we alle feiten en geruchten even op een rijtje.
Mini biedt een interessante manier om je klassieker wat geschikter te maken voor dagelijks gebruik. De constructeur voorziet oude Mini’s namelijk zelf van een elektrische aandrijflijn.
Aston Martin heeft een nieuwe teaser op zijn sociale media geplaatst, maar de afbeelding zelf is daaraan niet het meest verrassende. De constructeur belooft namelijk dat dit de “krachtigste luxe-SUV ter wereld” wordt.
Porsche heeft het volledige motorengamma van de nieuwe Taycan Sport Turismo bekendgemaakt. Verrassen doet de lijst niet, maar we kunnen wel meteen beginnen dromen.
Heel wat autofanaten trekken maar al te graag naar de Duitse Autobahn om er de topsnelheid van hun auto op te zoeken. Zo ook deze Tsjechische Bugatti-eigenaar – en dat werd hem niet in dank afgenomen.
Iedereen moet elektrificeren, dus dat geldt ook voor Jeep. Daarom voegen ze nog een nieuwe hybride aandrijflijn toe aan het gamma van de Renegade en Compass, en dat is er eentje zonder stekker.
Na maanden van stilzwijgen lost Kia wat technische details over zijn nieuwe Niro. Als eerste laat de hybrideversie in zijn kaarten kijken, en dat zijn bekende kaarten…
Zakt de moed je in de schoenen bij al dat nieuws over volledig elektrificerende merken? Kijk dan even naar BMW, want zij werken aan een nieuwe generatie verbrandingsmotoren.
Vind je de gemiddelde Morgan al een retro-object? Wacht dan maar tot je deze gezien hebt, want de Plus 4 LM62 moet doen denken aan een racewagen van 60 jaar geleden.
Het belangrijkste model in het gamma van de gemiddelde constructeur is tegenwoordig de SUV. Die spreekt dus maar beter een breed publiek aan, getuige deze vernieuwde Citroën C5 Aircross.
Kan je een klassieke Porsche wel smaken, maar is al dat lawaai en die benzinegeur niet aan jou besteed? Dan heeft het Nederlandse Voitures Extravert een antwoord klaar.
Terwijl heel wat fabrikanten verliezen draaien wegens chiptekorten gaan de zaken goed in premiumland. Daar lijkt vooral de opmars van de SUV voor iets tussen te zitten.
Met alweer vier levensjaren op de teller is de huidige Forester toe aan een tussentijdse update. En die nemen ze bij Subaru serieus, zoals het hoort.
Binnenkort trekt Skoda het doek van zijn Enyaq Coupé iV – jawel: een Enyaq iV met een lagere daklijn. In afwachting zetten wij al even alle feitjes op een rijtje.
Stellantis heeft een gewaagde stap gezet: alle personenbusjes van zijn dochtermerken zijn voortaan zuiver elektrisch. Als dat maar goed komt…
De nieuwe BMW iX kent zijn topversie. Die M60 houdt het bij relatief sobere looks, maar krijgt wel 619 pk en 1.100 Nm koppel op zijn vier wielen.
De dames en heren bij Euro NCAP hebben er alweer een jaartje aan botsproeven op zitten. Tijd dus voor hun selectie van de veiligste auto’s van 2021!
Wat denk je dat er gebeurt wanneer Sony een auto maakt? Juist: dan verbinden ze hem met een Playstation-stuurtje en besturen ze hem van de andere kant van de wereld.
BMW heeft zijn goede voornemen voor 2022 bekendgemaakt: dit jaar zullen ze voor het eerst een breakversie van de M3 voorstellen. Ze tonen alvast even wat die waard is in de sneeuw…
Dat 2021 een bar jaar was voor de autosector, dat merken heel wat constructeurs aan hun cijfers. Maar de één zijn dood is de ander zijn brood – of niet, BMW?
Mercedes-Benz heeft een nieuwe basisversie aan zijn EQS-gamma toegevoegd. Die EQS 350 krijgt iets minder vermogen en een iets kleinere batterij maar vooral een aanzienlijk lagere prijs.
5 jaar geleden waren elektrische auto’s nog een uitzondering, vandaag worden ze stilaan de regel. Dit zijn er 11 die dit jaar op de markt zullen verschijnen.
Als je een van de meest succesvolle Hollywoodacteurs ter wereld bent, kun je je al eens iets veroorloven. Zoals deze mobilhome, die 2,5 miljoen dollar gekost heeft.
Het Zweedse Northvolt heeft zijn eerste lithium-ionbatterij voor een elektrische auto geproduceerd. Daarmee wordt Europa voor zijn batterijen minder afhankelijk van Aziatische fabrikanten.
Deze Toyota GR Yaris en Land Rover Discovery Sport testen de wet van de sterkste. En de sterkste? Die is niet wie je denkt...
Vind je 600 pk en 800 Nm in de Audi RS Q8 niet genoeg? Dan heeft de Duitse tuner Manhart een oplossing klaar.
Volkswagen plant al jaren een elektrische reïncarnatie van zijn iconische busje. Volgend jaar moet die reïncarnatie eindelijk klaar zijn.
De Belgische Volvo-importeur wil de komende maanden een snellaadnetwerk uitrollen. Tegen midden volgend jaar moeten er al 30 stations klaar zijn.
De Franse gendarmes ruilen de Renault Mégane RS voor snelle interventies op de snelweg in. Hun nieuwe dienstvoertuig? De Alpine A110.
Na 25 jaar is er een einde gekomen aan de productie van de Lotus Elise. Samen met de Exige en Evora maakt hij plaats voor de Emira.
Het Chinese merk NIO klopt op de deur van Europa. Deze ET5 moet vanaf volgend jaar de Tesla Model 3 en Polestar 2 uitdagen met een indrukwekkend rijbereik.
Het infotainment van de Volkswagen Golf bedien je via een touchscreen. Dat die bediening verbeterd kan worden, hebben ze bij VW duidelijk gehoord.
Land Rover geeft zijn populaire Range Rover Evoque een mini-update en een speciale reeks: de Bronze Collection.
Het mooiste automuseum in ons land, Autoworld in Brussel, pakt nog tot en met 23 januari uit met een indrukwekkende tentoonstelling aan supercars.
Als BMW een lading teaserfoto’s vrijgeeft, is één ding zeker: de voorbereidingen van de elektrische 7 Reeks lopen op hun laatste benen. Dit weten we al.
Hybridevoorvechter Toyota moet willens nillens mee op de elektrische kar. Tegen 2030 willen de Japanners plots 30 elektrische modellen wereldwijd lanceren. 15 daarvan laat het nu al zien, weliswaar in conceptfase.