Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
BMW is klaar met een uitgebreide facelift voor de 1 Reeks. Die werd zo groot, dat enkel de voordeuren overgenomen werden.
Kan je in België nog een nieuwe auto op de kop tikken voor minder dan 20.000 euro? Autoscout24 zocht het uit!
In de markt voor een elektrische auto, maar bang dat je nog geen bordje karton kan slepen? Geen vrees! Dit zijn 6 EV’s met een pittig sleepvermogen.
Goed nieuws autofan! Want volgend jaar organiseert Febiac weer een klassiek autosalon in Brussel. Met een focus op alle nieuwe modellen wil het geen “leasingsalon” worden.
Niet Opel of Peugeot brengt als eerste een elektrische compacte hothatch op de markt, wel Lancia die met de Ypsilon HF het volume volledig open draait.
Volkswagen is klaar met zijn nieuwe Golf GTI Clubsport. Die stuurt nog steeds zijn vermogen naar de voorwielen, maar mag tegenwoordig wel de baan op met 300 pk!
‘t Is gebeurd, ook de Porsche 911 omarmt elektrificatie na zijn facelift. De 911 GTS krijgt voortaan een hybride-motor met 541 pk. Ach, het kan slechter, toch?
Wat zijn de gegeerde klassiekers van morgen? Autoscout24 zocht het uit en stelde een lijst op van 5 ‘future classics’ die je nu nog nieuw kan kopen!
Mercedes schudt een nieuw label uit zijn mouw. Submerk Mythos zal peperdure en tevens exclusieve creaties aanbieden die gebaseerd zijn op bestaande modellen. Deze PureSpeed bijt de spits af!
Britse sportwagenbouwer Morgan heeft samen met het Italiaanse Pininfarina de Midsummer gecreëerd. De mooiste auto van 2024?
De opvolger van de Lamborghini Huracan zal niet meer uitgerust worden met een atmosferische V10. In de plaats komt een twinturbo V8 die tot 10.000 tpm loopt!
Kia heeft een nieuwe EV boven de doopvont gehouden. Die EV3 is de kleinste van de familie, maar pakt evenwel uit met een gigantische accu!
Op zoek naar een hybridewagen? Dit zijn alle hybrides die je nieuw kan kopen in België in 2024!
Volkswagen toverde nog maar net het GTX-label uit zijn hoed voor rappe EV’s, of het wordt al terug ingewisseld voor GTI en R. Wat is er aan de hand bij VW?
Leapmotor, het kersverse budgetmerk van Stellantis, brengt dit jaar nog de T03 en C10 naar Europa. Meer nog, er is zelfs productie voorzien in Europa!
Amper 3 jaar na zijn debuut mag de Kia EV6 al onder het mes. Daardoor krijgt hij nieuwe looks, maar ook een grotere accu onder de carrosserie.
Bedek je ogen purist, want ook Caterham gaat binnenkort elektrisch. Om af te sluiten in schoonheid introduceert het nu de 485 Final Edition met atmosferische benzinemotor.
De eerste vier maanden van 2024 liggen achter ons. Welke automerken scheren hoge toppen en wie zijn de grote verliezers? Tijd voor de tussentijdse inschrijvingscijfers!
Volkswagen doet dromen van zomerse kampeertripjes met de nieuwe generatie California. Die krijgt meer ruimte, meer snufjes en ook een plug-inmotor.
Ferrari is klaar met de opvolger van de 812 SuperFast. Die krijgt nog steeds een dikke V12 onder de kap en zet dat extra in de verf met zijn naam: de 12Cilindri is geboren!
Het einde van Seat zoals we het kennen is in zicht, dat maakt de facelift van de Leon duidelijk…
Alles kan beter. Zelfs de BMW M4. Die komt voortaan ook als M4 CS en krijgt daardoor meer vermogen en minder gewicht. Een winnend recept?
De voorbije week stond de Chinese hoofdstad Beijing in het teken van de Beijing Auto Show. Autoscout24 verzamelde alle nieuwtjes over het salon die je moet weten!
Mini introduceert met de Aceman een compacte crossover die tussen Cooper en Countryman komt te staan. Onder de kap zit steeds een elektromotor.
Lamborghini is klaar met de Urus Performante SE, die krijgt een plug-inaandrijflijn van 800 pk en snelt in 3,4 seconden naar de honderd.
Cupra rijdt verder weg van Seat met een facelift voor de Leon en Formentor. Daarnaast voeren ze het vermogen onder de kap verder op.
Halfweg zijn carrière voorziet BMW de i4 van een deugddoende facelift. Wat er allemaal nieuw is? Kijk even mee!
De vijfcilinder mag dan wel op sterven na dood zijn, in het verleden werden enkele epische auto’s uitgerust met vijf cilinders. Kijk maar even mee!
MG viert dit jaar zijn honderdste verjaardag. Dat zal het niet enkel doen met nieuwe modellen, maar ook met een snelheidsrecord. Wapen van dienst? Deze EXE181.
Vergeet de Tesla Cybertruck, dé offroad-bazenbak met elektrische aandrijflijn is hier. Maak kennis met de Mercedes G 580.
De lak van de nieuwe Fontera is nog niet droog of Opel haalt al een nieuwe SUV uit de hoed. Deze keer gaat de spotlight naar de tweede generatie Grandland.
Tesla vervolledigt de line-up van de Model 3 met de Performance. Net zoals voordien belooft die absurde prestaties aan een opmerkelijk laag prijskaartje.
De zomer loert om de hoek, waardoor het nu het moment is om een cabrio op de kop te tikken. Dit zijn negen cabrio-helden uit de 90’s!
Ook de toekomst van Abarth is volstrekt elektrisch. Het einde van de verbrandingsmotor wordt echter met een knal gevierd. Maak kennis met de Abarth 1300 OT.
Vergeet de MiTo, Alfa Romeo’s kleinste heet voortaan Junior en springt op de crossover-kar. Onder de kap zowel benzine als elektrische motoren.
Maserati’s elektrische drievuldigheid is compleet. Want na Grecale en GranTurismo Folgore, is er nu ook de GranCabrio Folgore. Een openlucht-EV met 830 pk.
Nissan steekt zijn bestseller in het nieuw. De Qashqai facelift krijgt een uitgesproken gezicht en meer tech in het interieur.
De manuele versnellingsbak is op zijn retour. Ook in de sportwagen. Wie zijn echter de laatste der Mohikanen? Autoscout24 zocht het uit!
Mercedes geeft elektrisch vlaggenschip EQS een duchtige update. Die vergroot batterij, range en brengt - desgewenst - een staande ster op de motorkap!
Opel haalt een oude naam van onder het stof. Die “Frontera” kleeft voortaan op een compacte SUV die desgewenst een elektrische aandrijflijn krijgt.
Kroatische EV-hypercarbouwer Rimac zal in de nabije toekomst batterijen ontwikkelen en bouwen voor BMW in Europa.
Dat ze in Japan nog van een lekker potje sturen houden bewijst Subaru met de BRZ Cup Car. Die is knijtergoedkoop en standaard uitgerust om het circuit op te gaan!
In februari 2024 kwam 20% van de nieuwe geregistreerde elektrische auto’s in Europa uit China. Al hebben ook Europese merken boter boven het hoofd…
Hyundai heeft met de Ioniq 5 N een nieuw elektrisch performance vlaggenschip. Daarvoor richt het nu een eigen raceklasse op met bijhorende eN1 Cup Car.
In Amerika heeft Kia het doek getrokken van de K4 5DR. Die kan zijn Europees debuut weleens beleven als nieuwe generatie Ceed!
De G-Klasse blaast dit jaar 45 kaarsjes uit. Dat viert Mercedes met een facelift voor de offroadkoning uit Duitsland.
Hoewel 10 jaar op de markt, blijft de huidige Vitara een absoluut succesmodel voor Suzuki. Een facelift zet ‘m terug in de spotlight!
Kan een auto té traag zijn in het moderne verkeer? Het Duitse ADAC ploos het uit en kwam terug met een volmondig ja. Hoeveel pk heb je nu nodig?... en zijn er moderne auto’s die écht te traag zijn? We zochten het uit.
Zopas rolde de laatste Volvo met dieselmotor van de band. Die XC90 zal meteen gebruikt worden als museumstuk. Of hoe snel de autosector kan evolueren…
Het zijn donkere tijden voor fans van sportieve auto’s. Want enkele grote namen vliegen er onherroepelijk uit.