De carrosserie van de Hartge 1-serie Coupé en Cabrio heeft een flinke metamorfose ondergaan. Zo is de voorbumper volledig vervangen door een veel dikker exemplaar. Via de - ook niet bepaald ingetogen - zij-skirts komen we aan bij de nog heftigere achterkant. Een markante diffuser in combinatie met een ander uitlaatsysteem doet vermoeden dat er heel wat geweld onder de motorkap huist. De kofferklepspoiler zal dit vermoeden nogmaals bevestigen. De bekende 'Classic 2' lichtmetalen wielen van Hartge maken het geheel aan de buitenzijde af. Ze zijn verkrijgbaar in de maten 18 en 19 inch. Een verlagingset mag natuurlijk niet ontbreken.
Interieur Om het interieur naar eigen smaak aan te passen, heeft Hartge wellicht nog meer mogelijkheden dan voor de buitenzijde. Met zeven verschillende typen sportsturen, aluminium pedalen en andere pookknoppen is er voor ieder wat wils. Hierbij zou je Hartge-vloermatten en witte wijzerplaten die reiken tot 300 km/h nog aan toe kunnen voegen.
Meer power voor 135i Tot op heden kan de tuner alleen een vermogensboost voor de BMW 135i leveren. De standaard 306 pk sterke twinturbo krijgt er na het aanpassen van het motormanagement 44 pk bij. Het koppel stijgt met 80 Nm naar een totale hoogte van 480 Nm.