Ga naar hoofdinhoud
Vanwege onderhoud is AutoScout24 momenteel slechts beperkt beschikbaar. Dit betreft een aantal functies, zoals contact opnemen met verkopers, inloggen of beheren van uw voertuigen voor de verkoop.

Presentatie: BMW M3 by ATT – Maak ruimte voor de Thunderstorm M3

Dat er niets zo snel went als vermogen weten ook de werknemers van ATT. Dankzij een flinke vermogenstijging zorgt de Duitse tuner ervoor dat kerst voor eigenaren van een BMW M3 weer een stuk leuker wordt! Maak kennis met de Thunderstorm M3

Geen uitgebreide optische wijzigingen voor de M3 Cabriolet bij deze tuner. Klanten kunnen hun BMW slechts verfraaien door middel van nieuwe schoenen. De ATT-TEC LeMans lichtmetalen wielen zijn maar liefst twintig inch groot en zijn gemonteerd op 245/30 en 285/25 banden op de respectievelijk de voor- en achterwielen. De prijs voor de set van vier wielen bedraagt € 3.475,-. Optioneel zijn er ook nog 20 mm spoorverbreders verkrijgbaar voor € 393,-.

V8 met compressor Terug naar de techniek van de M3. Standaard beschikt de Duitse cabriolet over een vermogen van 420 pk. Geenszins weinig, maar dat weerhield ATT niet om de V8 eens flink te kietelen. Door de toevoeging van een compressor en verbeterde software steeg het vermogen naar een maximum van 500 pk. Geen wonder dat ATT de naam Thunderstorm M3 heeft gekozen! Of ook het uitlaatgeluid die naam eer aan doet is niet bekend, maar ligt wel voor de hand. ATT biedt namelijk de keuze uit twee verschillende uitlaatsystemen die tot uiting komen door vier 90 mm dikke pijpen. Als finishing touch monteert ATT vering van KW onder de M3 om het weggedrag nog verder te verbeteren. Het prijskaartje voor de aanpassingen ziet er als volgt uit: € 11.749,- voor de vermogenskit, € 1.355,- voor het uitlaatsysteem en € 2.029 voor de KW-vering.

Klaar voor de volgende stap?

Artikel delen

Alle artikels

Dongfeng-Box-Belgie-2024 01

Elektrische Dongfeng Box is Mini-rivaal voor 22.400 euro

Autonieuws
Porsche-Taycan-GTS-01

Opgefrist: Porsche Taycan GTS wil je hebben, Taycan 4 moet je hebben! (2024)

Autonieuws
Research-Intro

We kopen steeds vaker een jonge tweedehands (en elektrisch)

Autonieuws
Ontdek meer