Bestel de Ferrari California in een gitzwarte carrosserielak, monteer er een set 21 of 22 inch velgen in dezelfde kleur onder, verlaag de auto met een sportophanging (verstelbaar of niet) en je hebt zowaar een echte patserbak. Wie nog een stap verder durft te gaan vinkt op de optielijst ook nog een sterk contrasterende interieurkleur aan. Bij Edo Competition kan het binnenwerk in elk gewenste kleur bestellen.
Motortuning Een patserbak heeft het eigenlijk niet nodig, en zeker de California niet, maar het is mogelijk ook de V8-motor onder de handen te laten nemen door Edo. Middels het zorgvuldig optimaliseren van de ECU brengt de tuner het standaard vermogen van 460 pk en 485 Nm naar een hoogte van 500 pk en 500 Nm. De sprint naar honderd voltrekt zich daarna in 3,9 seconden en de topsnelheid stijgt naar 315 km/h. Geen enorme winst als je weet dat de fabrieksauto hetzelfde traject in 4,0 seconden aflegt en een top van 310 km/h weet te halen. Wij zouden ons geld dus investeren in de optionele sportuitlaat waardoor de machtige achtcilinder nog net even wat beter klinkt. Opvallen begint nu eenmaal met hoog van de toren blazen, nietwaar?!