Hamann doet alsof deze 265 pk in een poep en een scheet uit de 1.4 zijn geperst, maar in werkelijkheid zal dit vast niet het geval zijn. Hoe dit de tuner is gelukt? We hebben geen idee. Het geheim blijft helaas in huize Hamann. We krijgen dus ook niet te weten hoe zij die 348 Nm aan trekkracht hebben weten te realiseren. Acceleratiecijfers blijven eveneens uit.
Enkel giswerk Voor 't gemak zetten we de Largo weg tegen de Audi S3 Sportback (eveneens 265 pk). De Duitser voltrekt de bekende 0-100 km/h-sprint in een kwieke 5,8 seconden. Deze weegt met z'n 1.425 kg echter zo'n 300 kg meer dan de Hamann Largo. We kunnen dus enkel gissen naar de waanzinnige sprinttijden van de Hamann 500. Over z´n mogelijke top nog maar te zwijgen.
Prestatiegericht Gelukkig heeft Hamann genoeg werk verricht om dit monster(tje) in toom te houden. Naast een aggressieve bodykit en matzwart 18 inch lichtmetaal heeft de tuner de spoorbreedte van de Abarth vergroot voor een betere rijstabiliteit. Vóór met 30 mm en achter met 35 mm. Uit de eigen rekken komt ook het veer- en dempingsysteem, evenals de speciaal ontwikkelde remmerij met flinke remschijven en vier klauwen per schijf. Bovendien staat de Largo 60 mm dichter tegen het asfalt. Kortom, alles ten behoeve van betere rijprestaties.