Ga naar hoofdinhoud
Vanwege onderhoud is AutoScout24 momenteel slechts beperkt beschikbaar. Dit betreft een aantal functies, zoals contact opnemen met verkopers, inloggen of beheren van uw voertuigen voor de verkoop.

Presentatie: Lamborghini Ad Personam – Custom-made personaliseri

Lamborghini presenteert drie voorbeelden van haar personalisatieprogramma Ad Personam. Dit programma maakt het mogelijk voor de klant om zijn of haar Lamborghini geheel naar eigen smaak aan te kleden. Onder meer de kleuren voor het in- en exterieur kunnen naar wens van de klant worden ontwikkeld.

In het segment van exclusieve auto´s is het eerder regel dan uitzondering dat je je voertuig geheel naar smaak aan kunt kleden. Behalve standaardopties biedt ook de Italiaanse sportautofabrikant Lamborghini die mogelijkheid. In Detroit presenteren de Italianen een Gallardo Roadster en de Murciélago LP640 Coupé en Roadster. Alle drie de auto´s zijn geheel ´op maat´ samengesteld.

Speciale lakkleuren en bekledingsoorten

Zo is de Gallardo Spyder uitgevoerd in de mat bruine lak ´Marrone Apus´. Deze kleur debuteerde op de Reventón en is inmiddels ook voor andere modellen leverbaar. Verder zien we dat het interieur is voorzien van bruin Alcantara in combinatie met speciaal leer. Pianolak hout bedekt een deel van de middenconsole. De beide Murciélago´s die in Detroit op de stand staan zijn gespoten in Blu Cepheus.

'Think of the impossible'

Met de drie tentoongestelde modellen wil Lamborghini benadrukken dat klanten elke gewenste kleur kunnen kiezen. Of dat nu de kleur van je designbank in je villa is of zomaar een willekeurige kleur. Datzelfde geldt voor de bekleding van het interieur en diverse custrom-made opties. ´Think of the impossible´ is Lamborghini´s motto met het Ad Personam personalisatieprogramma.

Klaar voor de volgende stap?

Artikel delen

Alle artikels

Dongfeng-Box-Belgie-2024 01

Elektrische Dongfeng Box is Mini-rivaal voor 22.400 euro

Autonieuws
Porsche-Taycan-GTS-01

Opgefrist: Porsche Taycan GTS wil je hebben, Taycan 4 moet je hebben! (2024)

Autonieuws
Research-Intro

We kopen steeds vaker een jonge tweedehands (en elektrisch)

Autonieuws
Ontdek meer