Tijdens de Tokyo Motorshow onthuld Suzuki Swift Plug-in Hybrid. De compacte hatchback beschikt als hoofdaandrijving over een elektromotor. Via een stekker in het stopcontact kan de accu worden opgeladen en indien de accu onderweg uitgeput raakt, wordt deze opgeladen door een generator die op haar beurt wordt aangedreven door een kleine motor. Met de Swift Plug-in Hybrid toont Suzuki haar milieuvriendelijk oplossing voor korte (stads)ritten zoals die veel voor komen in het dagelijks gebruik. Toch is de Swift dankzij de generator niet beperkt tot kleine ritten. Lange afstanden behoren ook tot de mogelijkheden.
Brandstofcel Naast de hybride aangedreven Swift toont Suzuki de SX4-FCV (Fuel-Cell Vehicle) op haar stand. De crossover combineert een high performance brandstofcel met een hoge druk waterstof tank (70Mpa). Informatie over de aandrijving van de SX4-FCV is niet bekend. Suzuki vermeldt alleen de aanwezigheid van een lichte compacte condensator. Dit component moet de prestaties verbeteren door de energie die tijdens het remmen vrijkomt op te slaan en te hergebruiken tijdens acceleratie.