Vier jaar na zijn lancering krijgt de X5 een opfriskuur. Autoscout24 gaat op stap met de xDrive50e, een nieuwe topversie met 490 pk onder de kap.
Om 50 jaar M te vieren, haalt BMW alles uit de kast met de XM. Een (zeer) grote SUV, aangedreven door een oplaadbare hybridemotor van 653 pk, maar met 88 km elektrische actieradius. Is dit echt het toppunt van sportiviteit voor BMW?
De tweede generatie BMW M2 is de laatste van zijn soort. Autoscout24 ging op pad met de handgeschakelde ster van het M-gamma.
Nu de BMW 5 Reeks volledig vernieuwd is, is er ook een 100% elektrische variant. Hij heet i5, heeft een actieradius van meer dan 500 km en twee elektromotoren die meer dan 600 pk leveren! Is het mogelijk om dit beest te temmen in de sneeuw?
Nu de BMW i7 alle krantenkoppen haalt, is het bijna gemakkelijk om te vergeten dat de meest prestigieuze auto van München ook verkrijgbaar is in een diesel- en plug-in hybride versie. Is de sprong voorwaarts van de Seibener nog steeds even duidelijk?
Met de komst van de nieuwe X1 krijgt ook BMW’s elektrische gamma een nieuw instapmodel: de iX1. Die krijgt twee elektromotoren van 313 pk, een batterij van 64,8 kWh en een rijbereik van 440 kilometer. Maar maakt hij de verwachtingen ook waar?
De BMW i4 eDrive35 parkeert zich in de spotlight als het nieuwe instapmodel van de i4-familie. Instappen of er met een wijde boog omheen lopen? Autoscout24 zoekt het uit.
Moeten alle nieuwe Audi's elektrisch zijn? Nee hoor, het bewijs: de nieuwe Audi A6 komt ook terug met benzine- en dieselmotoren. Bovendien begint hij zijn carrière als Avant stationwagen.
De Dacia Bigster geeft het goedkope Roemeense merk een geheel nieuwe dimensie. Hij is groter, praktischer en comfortabeler. Maar is hij ook duurder geworden? Autoscout24 doet de test.
Amper drie jaar na zijn lancering krijgt de Mazda CX-60 een update. Die spitst zich vooral op het chassis toe. Kan de Japanse SUV een vuist blijven maken tegen de - vaak Europese - concurrentie?