Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Hoewel deze 3-serie een volledig nieuw model is, is dat niet het eerste wat in je opkomt wanneer je hem voor het eerst ziet. Om zijn traditionele klanten vooral niet voor het hoofd te stoten, heeft BMW gekozen voor evolutie in plaats van revolutie.
Met de 320d EfficientDynamics Edition belooft BMW 4,1 l/100 km (CO2: 109 gr/km). En dat voor een 2.0 turbodiesel met 163 pk. Alleen zien we vaak een verschil tussen theorie en praktijk. Niet zo in deze 320d.
Op het eerste gezicht is het duidelijk: de nieuwe BMW X3 belichaamt de nieuwe designtaal van München. Maar onder dit andere gezicht zitten de nieuwste technologieën van het concern in een gegroeide SUV. Brengt dat de X3 dan in het vaarwater van de X5?
Hij begon ooit een revolutie, maar voert nu een strijd in de schaduw. Weet een facelift de BMW X6 terug in de spotlight te zetten? We zoeken het uit met de M60i xDrive.
Het toppunt van BMW 5-heid is anno 2024 natuurlijk de i5, maar die zuiver elektrische versie is niet alleen. Zo vindt de traditionelere koper bijvoorbeeld nog steeds een dieselmotor in het gamma. Valt die 520d een beetje mee? AutoScout24 deed de test!