Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Honda steekt zijn HR-V in een compleet nieuw jasje en rijdt de crossover uitsluitend als hybride naar onze contreien. Kan je daarmee nog indruk maken anno 2022?
De elektrische Honda E is sinds vorig jaar misschien wel een van de coolste EV’s op de markt. Toch staan twee cruciale pijnpunten zijn succes in de weg.
Honda trok dit jaar de aandacht met de elektrische E, maar vernieuwde ook een ouwe getrouwe. De Jazz is namelijk toe aan een nieuwe generatie. Die komt er voortaan alleen nog als hybride, maar krijgt er wel een crossoverversie bij: de Crosstar.
Hoe de Honda e rijdt, lieten we u vorig jaar al weten toen we even met een prototype op pad mochten. We voelden toen al aan dat hij het de Mini erg lastig zou kunnen maken. De productieversie van de Honda e bevestigt nu die indruk.
Nadat hij al de show stal op het Autosalon van Frankfurt in 2017, is de elektrische Honda Urban EV Concept omzeggens klaar om in productie te gaan. We konden hem al een eerste keer testrijden, op een moment waarop Honda nog de laatste puntjes op de i zet.
Voor zijn midlife-verjaardag schenkt Honda de HR-V een kleine facelift. Die brengt enkele lichte wijzigingen, maar ook nieuwe technologie. Hij blijkt ook een pak leuker om rijden nu.
We hebben zelf eens kunnen testen hoe dat aanvoelt, zo’n racewagen uit het wereldkampioenschap voor toerismewagens TCR. Blijkt dat de Honda Civic Type R als racewagen nog veel gemener uit de hoek komt dan in zijn straatversie.
Na het succes van de EV6 en EV9 wil Kia met de EV3 de elektrische auto beschikbaar maken voor het grote publiek. De EV3 biedt slimme tech, een ruime koffer en tot 605 km range.
Ford is terug met de beroemde Capri. Deze keer is hij echter omgetoverd tot een elektrische crossover met een actieradius tot 627 km. Dom? Of een geniaal idee?
De komende 6 maanden parkeert AS24 een Mercedes EQE in de testgarage om de elektrische berline door en door te leren kennen. Tijd voor de introductie!