Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Eindelijk is het zover, we hebben kunnen rijden met het meest vreemde idee dat Land Rover vier jaar geleden voor het eerst liet zien. Na onze testrit zijn we volledig van mening veranderd: dit is geen idioot idee, het is het coolste hersenspinsel van dit decennium.
Vier jaar na zijn debuut mogen we de Range Rover Evoque gerust een kassucces noemen. Nu zijn we aan zijn midlife facelift toe, die hem in staat moet stellen een vervolg te breien aan dat succes.
Eindelijk hebben we ons achter het stuur kunnen wurmen van de Range Rover Evoque, de eerste luxe compacte SUV van de Britse terreinspecialist.
De Range Rover Sport SV verliest zijn 'R', maar krijgt in de plaats een 635 pk sterke twin-turbo V8 van BMW die het volume richting 11 schroeft.
Na de 90 en 110 voegt Land Rover een derde variant toe aan zijn vernieuwde Defender: de 130. Is deze 5,36 meter lange kolos het overwegen waard of overdaad?
Als plug-inhybride P510e mengt de nieuwe Range Rover zijn onmiskenbare klassieke kwaliteiten met een beperkt verbruik en een fluisterstille werking. Dat moet wel het absolute summum zijn. Toch?