Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Hyundai voorziet zijn Santa Fe van een plug-inhybride aandrijflijn die mirakels belooft. Zijn de Koreanen effectief tovenaars?
Geen model zo populair bij Kia als de Sportage. Die is toe aan zijn vijfde generatie en wil overtuigen met een strak design en dito afwerking. Autoscout24 ging op pad met de 1.6 T-GDI 48V 7-DCT GT Line. Een mond vol.
Citroën keert terug naar het D-segment met zijn nieuwe C5 X. Om het verschil te maken mixt het merk verschillende genres en stijlen. Werkt dit recept echter?
Hyundai trakteert zijn Kona Electric op een welverdiende facelift. Onderhuids houden de Koreanen echter vast aan het beproefde, ongeëvenaard zuinige recept.
Mercedes-Benz rust zijn mooie shooting brake uit met de vurige AMG viercilindermotor met meer dan 400 pk. Maakt dit de ruimere CLA tot één van de leukste breaks op de markt?
Subaru is zo’n merk dat het maar weinig tot op het verlanglijstje van de Belg weet te schoppen, maar is dat wel terecht? Wij namen plaats achter het stuur van hun terreinbreak, de Outback, op zoek naar het antwoord.
De Opel Astra krijgt voor het eerst sinds het Stellantis-tijdperk een make-over . Hij komt niet alleen met een opvallend nieuw design en state-of-the-art technologie, maar ook met zijn eerste plug-inhybride aandrijflijn.
Renault was ooit de pionier van het elektrisch rijden, maar dat was een andere tijd. Kan deze Mégane E-Tech Electric de Fransen opnieuw van de voortrekkersrol verzekeren?
De BMW 4 Reeks heeft een nieuwe Gran Coupé-variant met een onderscheidend uiterlijk door de toevoeging van twee deuren en een grotere laadklep. Heeft deze vijfdeurscoupé, afgezien van zijn uiterlijk, meer te bieden dan een 3 Reeks?
Amper drie jaar na zijn lancering op ons vasteland zegent MG haar ZS EV met een facelift. Die pronkt met meer uitgesproken elektrische looks én een serieuze accugroei… zonder aan de prijs te raken.
Dacia is terug in het spel van de zevenzitters met zijn nieuwe Jogger, een soort smeltkroes die de voordelen van een break, een monovolume en een SUV combineert. Dit alles, natuurlijk, voor een zeer redelijke prijs.
Abarth pakt uit met – jawel – alweer een special edition. Deze broekzakraket gaat als 695 Esseesse door het leven, en eert zijn voorouder met een aantal stevige race-aanpassingen.
De Discovery is het lelijke eendje van Land Rover geworden vanwege zijn nogal atypische uiterlijk. Toch is het stiekem het beste product uit het gamma. Zullen nieuwe motoren en bijgewerkte technologie zijn imagoprobleem oplossen?
Met de derde generatie S-Cross wil Suzuki ijzersterke technologieën verpakken in een expressieve koets. Autoscout24 ontdekt of het nieuwe recept blijft kleven.
De BMW iX staat aan de top van het elektrische aanbod in München, met een actieradius van 630 km en meer dan 500 pk onder de motorkap. Zal zijn technologische bekwaamheid zijn nogal controversiële styling overtreffen?
Dat de Volkswagen-groep begonnen is aan zijn grootscheepse elektrificatie voelen ze ook bij de dochtermerken. Zo mag Skoda meegenieten van een vleugje ID.4 in de vorm van deze Enyaq iV.
Land Rover rustte zijn meest capabele terreinauto uit met de grootste motor in zijn catalogus, en de Defender V8 was een feit. 525 pk in het vooronder van een SUV die gebouwd is om de hoogten te beklimmen, wat kan er misgaan?
Hoewel diesel niet meer in ons hart zit, wil Audi ons er toch van overtuigen dat het ideaal is voor een sportieve SUV. Zou de nieuwe SQ5 TDI de beste herinnering aan een vervlogen tijdperk kunnen zijn?
Hyundai's sportieve gamma wordt uitgebreid met de komst van de Kona N, een 280 pk sterke crossover die zichzelf ziet als een sportief bommetje. Want: waarom niet?
Ook Suzuki gaat aan de stekker, en daarvoor spelen ze leentjebuur bij landgenoot Toyota. Deze Across kan je dus zien als een RAV4 Plug-in Hybrid, maar dan met Suzuki-badges voor- en achterop en meer basisuitrusting binnenin.
Afgezien van zijn atypische uiterlijk is de Volkswagen Arteon Shooting Brake niet meteen opwindend. Zal een flinke dosis turbo en 320 pk dat veranderen?
De Volkswagen-groep heeft in sneltempo elektrische modellen gelanceerd. Na de VW ID.4 en Skoda Enyaq iV is dit de Audi Q4 E-Tron, die ook als Sportback komt.
Hyundai rondt haar gamma van SUV’s onderaan af met de Bayon, een Kona voor mensen met keuzestress. Of hij zich echter genoeg weet te onderscheiden?
De donkerste en koudste dagen van het jaar trekken over ons land. Daardoor kijken we reikhalzend uit naar de zomer. Met deze heerlijke LC 500 Convertible bijvoorbeeld…
Hoewel de nieuwe Audi RS 3 sterk op zijn voorganger lijkt, heeft hij wel wat meer troeven achter de hand. De beruchte drukgevoede vijfcilinder is er nog steeds, maar zet deze keer de achterwielen extra aan het werk. Is de RS 3 plots wild geworden?
Als je aan het B-segment denkt, denk je wellicht niet meteen aan de Mazda 2. Toch heeft deze Japanner heel wat kwaliteiten. Autoscout24 deed de test.
Met de nieuwe Taigo volgt Volkswagen de trend van de SUV-coupés. De crossover is lager maar ook langer dan de T-Cross, maar offert zijn interieurruimte niet op voor het design. Maar heeft het Duitse gamma echt nood aan nog een compacte SUV?
De toekomst van de performancecar met klassieke verbrandingsmotor staat serieus onder druk. Hoe zorg je voor een gepast einde? Porsche heeft het antwoord in handen met de nieuwe 911 GT3. Een ode aan passie, vakmanschap en de racerij.
Met de toevoeging van ‘Cross’ aan zijn naam wordt de Toyota Yaris een praktische en comfortabele kleine SUV. Hij behoudt wel het typisch frisse ontwerp van de huidige generatie, en de hybride aandrijflijn.
De derde generatie van de Fiat 500 gaat uitsluitend elektrisch door het leven. Met de 3+1 krijgt hij een extra portiertje om de instap naar achter makkelijker te maken.
De nieuwe Mercedes C-Klasse kiest in het kielzog van de grotere E voor een verhoogde break. De All-Terrain ziet zijn bodemvrijheid met 4 centimeter toenemen en moet een brug slaan tussen de C-Klasse Break en de GLC. Maar is zijn bestaan gerechtvaardigd?
Zowat een jaar na de lancering van de nieuwe generatie S-Klasse voorziet Mercedes zijn luxelimousine van een stekkerhybride. Autoscout24 liet zich gewillig rondrijden.
De uitbreiding van Mercedes’ EQ-gamma lijkt niet te stoppen. Nu is de gezins-SUV GLB aan de beurt voor een elektrische behandeling, waarbij hij het design en de technologie van zijn kleine broer overneemt.
McLaren bouwt al meer dan een decennium waanzinnige supercars met pure prestaties als hoofddoel. Deze GT wil het echter over een andere boeg gooien.
De BMW 2 Reeks is volledig vernieuwd, met andere looks en een nieuw chassis. Hij behoudt wel de motor voorin en achterwielaandrijving, de combinatie waar puristen van houden. Zelfs de beroemde zes-in-lijn is nog steeds van de partij. Wil BMW in schoonheid eindigen?
Geen elektrisch segment groeit zo snel als dat van de crossover. Ook China doet een duit in het zakje met deze MG Marvel R. Autoscout24 ging op pad met de Performance-uitvoering.
De BMW X3 stopt het hemd in de broek, zet zijn kraag recht en hangt zijn das goed. Hij wordt niet alleen opgefrist, maar sluit weer aan bij de meest recente producten uit Beieren, zowel aan de buitenkant als binnenin.
Ze zijn met uitsterven bedreigd. Niet alleen de breedsnuithalfmaki, ook de compacte hothatch lijkt op sterven na dood. Want zowat elk automerk trekt de stekker uit kleine pretraketten om die stekker in een meer sensibele EV te pluggen. Hyundai gaat echter nog eens van het paadje met deze i20 N.
Met de EQS mengt Mercedes klassieke luxe met een hypermoderne aandrijving. De limousine is er in twee vermogensversies en moet 780 kilometer halen op een volle batterij. Is dit echt de S-Klasse onder de elektrische auto’s?
Geen merk blijft zo onder de radar bij het grote publiek als Kia. Tijd om daar verandering in te brengen. Met de EV6 als (elektrisch) strijdwapen. Dit is misschien wel jouw volgende leasingwagen.
Hoewel de gewone Mach-E geen banaal trekpaard is, wil Ford van zijn elektrische Mustang een echte sportieve SUV maken door er het GT-logo op te kleven. Die nieuwe versie krijgt tegelijk een vermogensboost en chassiswijzigingen, maar doet hij ons hart ook sneller slaan?
De elektrische Honda E is sinds vorig jaar misschien wel een van de coolste EV’s op de markt. Toch staan twee cruciale pijnpunten zijn succes in de weg.
Na de XC40 komt... de nieuwe C40 Recharge. Oftewel de coupéversie van de XC40 en de eerste Volvo die uitsluitend elektrisch rijdt. Een goed voorteken voor de toekomst van de Zweden?
Na maar liefst veertien jaar steekt de Renault Kangoo eindelijk weer in het nieuw. De derde generatie van deze bestelbreak blijkt nog steeds een onmisbare gezinsvriend te zijn.
Met de Born gebruikt Cupra de basis van zijn Duitse moederhuis om zijn eerste elektrische model te bouwen. Tegelijk wil deze nieuwkomer sportief en dynamisch zijn. Schuilt er een elektrische hot hatch in?
Polestar bouwt elektrische auto’s, maar pept ook nog steeds gewone Volvo’s op. Zoals deze plug-inhybride S60. Waar de meerwaarde van het ‘Polestar Engineered’-label precies zit?
De tweede generatie Lexus NX bevestigt de plaats van deze premium-SUV in het Japanse gamma. Maar die komt er niet zomaar: het recept is gewijzigd, het interieur getransformeerd, en een van de motoren gebruikt voortaan een stekker.
Als de verbrandingsmotor verdwijnt, hebben old- en youngtimers dan een toekomst als EV? Opel deed de oefening al eens met deze unieke Manta GSe ElektroMOD.
Met zijn nieuwe 128ti duikt BMW in de wereld van de voorwielaangedreven hot hatches. Een primeur voor München, dat alles op alles zet met 265 pk en een duwtje in de rug van de M-afdeling. Kan hij de kampioen onttronen?
Toyota lanceert met de RAV4 PHEV een plug-in die leasingklant naar de dealer moet krijgen. Buiten fiscaal interssant is de kloeke SUV ook een dijk van een metgezel in het dagelijkse leven.