Een jaar na zijn debuut op onze markt krijgt de Polestar 2 enkele nieuwe varianten. Die trekken de prijs naar beneden en het rijbereik naar omhoog.
De Polestar 1, de fraai gelijnde hybridecoupé, was maar een opwarmertje. Met de elektrische Polestar 2 wil Volvo’s elektrische dochtermerk het premiumsegment het vuur aan de schenen leggen. Of hij daarin slaagt?
Op het tweede model van Polestar is het nog wachten tot de lente. Maar we konden nu al exclusief rijden met een prototype van de Polestar 2. Het eerste gevoel: hij is duidelijk sportief.
600 pk en 1.000 Nm. Wanneer je het gaspedaal induwt van de Polestar 1, krijg je een heel stevige schop onder je kont te verwerken. Als visitekaartje van een nieuw merk is dit iets dat je niet gauw zal vergeten.
Land Rover rust de Defender uit met een specifiek onderstel, verbrede wielkasten, grote offroadbanden, een 6D gekoppelde luchtvering… en een V8 met 635 pk! Dit is de Defender Octa.
Moeten alle nieuwe Audi's elektrisch zijn? Nee hoor, het bewijs: de nieuwe Audi A6 komt ook terug met benzine- en dieselmotoren. Bovendien begint hij zijn carrière als Avant stationwagen.
De Dacia Bigster geeft het goedkope Roemeense merk een geheel nieuwe dimensie. Hij is groter, praktischer en comfortabeler. Maar is hij ook duurder geworden? Autoscout24 doet de test.