De ID.7 is het vlaggenschip van het EV-gamma van Volkswagen. Met vernieuwde tech onder de kap en een range tot 700 km. VW heeft dan ook hoge verwachtingen. Droom of werkelijkheid? Autoscout24 doet de test.
De Volkswagen Golf zit bij het grote publiek ingebakken als een rationele keuze, en dat geldt ook voor een break. Is de combinatie van de twee de perfecte gezinskeuze? Autoscout24 zoekt het uit aan de hand van de milde hybride 1.5 eTSI.
De Volkswagen Amarok herrijst uit zijn as met de hulp van een Amerikaan, de Ford Ranger. De gloednieuwe generatie van de Duitse pick-up is krachtiger dan ooit, maar krijgt opnieuw een V6-diesel – althans optioneel. Is dit nog steeds de comfortabelste pick-up op de markt?
Met de nieuwe ID. Buzz haalt Volkswagen zijn neo-retrostijl uit de kast en strooit het die bovenop zijn nieuwste technologie. Het resultaat is een gezinswagen met een indrukwekkende charme die vooral volledig elektrisch is. Zal de mayonaise pakken?
Volkswagen schuift ook van deze generatie Golf zijn R naar voren als meer praktische breakversie Variant. 320 pk en meer kofferruimte? Zeg ons, waar tekenen we!
Volkswagen, de uitvinder van de GTI, blijft halsstarrig vasthouden aan sportieve aanwezigheid in het B-segment. Maar daarmee wordt deze Volkswagen Polo GTI een van de laatste vertegenwoordigers van een uitstervend ras.
De elektrische VW ID.4 krijgt nu ook een GTX-versie. Het voorlopig grootste ID-familielid wordt daarmee ook de krachtigste van het pak.
Land Rover rust de Defender uit met een specifiek onderstel, verbrede wielkasten, grote offroadbanden, een 6D gekoppelde luchtvering… en een V8 met 635 pk! Dit is de Defender Octa.
Moeten alle nieuwe Audi's elektrisch zijn? Nee hoor, het bewijs: de nieuwe Audi A6 komt ook terug met benzine- en dieselmotoren. Bovendien begint hij zijn carrière als Avant stationwagen.
De Dacia Bigster geeft het goedkope Roemeense merk een geheel nieuwe dimensie. Hij is groter, praktischer en comfortabeler. Maar is hij ook duurder geworden? Autoscout24 doet de test.