Autobedrijf Neplenbroek

Goorseweg 33, 7478 BB DIEPENHEIM

Openingstijden

463 reviews

4,3

463 Reviews

Mike

Snel, vriendelijk en transparant geholpen. APK er weer op, prima zo!

Jeroen

Bij autobedrijf Neplenbroek voelde ik me meteen op mijn gemak. Mijn neef nam de tijd om alles rustig uit te leggen en gaf eerlijk advies, zonder dat het voelde alsof ik iets moest kopen. De Lynk & Co die ik hier heb gekocht past perfect bij wat ik zocht, mede dankzij zijn hulp bij het maken van de juiste keuze. Alles verliep soepel en zonder gedoe, van de eerste afspraak tot de aflevering. Wat ik vooral fijn vond, was de persoonlijke benadering en het vertrouwen dat ik daardoor had in de hele aankoop. Ik rijd nu met veel plezier rond in mijn nieuwe auto en kijk met een goed gevoel terug op deze ervaring. Dankjewel voor de fijne service!

Lidy

's Morgens belde ik dat mijn auto een lekke achterband had. Ik kon mijn auto meteen komen brengen, en ondanks de drukte kon ik mijn auto al snel weer ophalen. Heel fijn die snelle service!

Nina

Auto heeft grote beurt gehad. Olie verversen, lampen controle etc. Nieuwe banden, uitgelijnd e.a. Flinke schoonmaakbeurt. Rijdt weer als nieuw. Klantgerichte receptie!

Robert

Een fijn bedrijf, alles gaat er ; vriendelijk, makkelijk en ook goed.

Nick van Oosterom

6 a 7 jaar geleden hier een auto gekocht. Beviel uitstekend. Nu weer auto gekocht. Zien er netjes uit en in allemaal verschillende prijs klasse. Op dag van betaling en overeenkomst had ik nog een andere auto gezien. Wou auto wat we bij ons hadden inruilen. Allemaal geen probleem. Snel proefrit gedaan. Ging dus weg met 2 Autos

leon

Een fijn autobedrijf, welke staat voor kwaliteit. Groetjes Leon

Wim

In de zomer 2024 hebben wij een caravan gekocht bij Neplenbroek. Deze was netjes en werd snel opgeleverd. Tijdens vakantie bleek dat de omvormer defect was. Na thuiskomst dit gemeld maar het bleek schier onmogelijk een werkplaatsafspraak te maken. Na een eerste onderzoek kon de caravan niet gerepareerd worden en werd ik voor een kostenpost gesteld voor deze reparatie; de omvormer zou door mijn toedoen defect zijn geraakt. Op de bon stond niet vermeld dat we bovag garantie hebben op onze aankoop terwijl dit conform bovag voorwaarden wel vereist is. Verkoper wilde niets weten van enige vorm van garantie en bleef volharden dat ik deze kosten moest nemen. Uiteindelijk heb ik de bovag ingeschakeld welke hebben bemiddeld. De manier van communiceren bij deze garage is tamelijk overdonderend. Daarbij wordt ook niet het hele, correcte verhaal verteld. Dit helpt niet mee om de boel netjes op te lossen. Uiteindelijk heb ik gemiddeld qua kosten met de garage en allebei de helft betaald van de nieuwe omvormer. Bovag stelde nog steeds dat ik in mijn recht stond maar ik wilde van het gezeik af zijn. Dit is niet een nette manier van garantie afhandelen.

Evelien

Heel vriendelijk, snel schakelen, komt afspraken na.

Wilfred Luitse

Er was per ongeluk iets teveel gefactureerd, werd gebeld door de eigenaar die het heeft opgelost. Prima service