heer E.M. de Lang AA FA Bc.
Eerst een dure accu verkopen om vervolgens te komen met een andere diagnose waar het dan ook feitelijk aan ligt software niet goed geïnstalleerd.. en de accu dan???? overbodig gekocht.
Mijn spiegel werkte plotseling niet meer goed, men kon alleen maar aangeven dat er een complete unit op moest komen, op de vraag waarom, kon het personeel geen antwoord geven. Ik ging naar een andere garage die kwam met een helder antwoord er zit geen goede spiegel unit op!!!! Mijn oudste zoon had de auto 2 weken mee gehad en heeft mij niet verteld dat hij de originele spiegel er af had gereden, hij had het druk en was het vergeten, was zijn uitleg.
Door deze twee blunders en dan praat ik niet over de belachelijke inruilvoorstel van Leeuwarden gaat mijn auto naar een andere Ford garage/specialist toe, Sutherland is mij kwijt als klant! Duur is een ding maar ook nog eens gebrek aan deskundigheid en klantgerichtheid is teveel.
heer
Ik mis alleen wel een duidelijke omschrijving waaruit een onderhoudsbeurt bestaat en wat er allemaal voor het grote bedrag is gedaan.
Onderhoud zelf was op het eerste gezicht prima.
Bij Sutherland Heerenveen stuurden ze voordat ze de auto gingen naijken een filmpje met een pre scan wat er allemaal wel of niet nodig was voor het onderhoud. Vond ik zich een heel fijne methode en een goede service. Dat mg om mij vaker worden toegepast.