Maro Mobility (Hyundai - MG Official Dealer)

Grote Baan 40, 9100 Sint-Niklaas

Openingstijden

26 reviews

4,4

Algemene indruk
Bereikbaarheid
Betrouwbaarheid
Beschrijving voertuig
Koopproces

26 Reviews

Bart

Zeer vriendelijke ontvangst… testrit mogen maken en een goede begeleiding bij de overeenkomst tot aankoop

Bart

Zeer vriendelijk

Steffi

Personen met passie voor hun garage, dit siert hun. De normale, persoonlijke uitleg, geen vraag is te veel. Zeer blij met de aankoop.

Veerle Verbeke

Een mening over mijn aankoop is in 1 woord fantastisch !!! Bjorn is echt een zeer sympathieke verkoper. Iedereen vind het een mooie aankoop en mijn 4 kleinkinderen vinden dat oma een zeer leuk autootje heeft en rijden zeer graag mee dus wat kan ik daar dan nog meer aan toevoegen ??! Dank ook voor de goede zorgen! Beleefde groeten Verbeke veerle

Issa

Hardig meneer

Loïs Voigt

Excellente communication. Bel accueil, très professionnel. Un grand merci pour cette transaction. Je prends beaucoup de plaisir à conduire ma voiture!

Marc Brondeel

snelle respons

Carine

Uitermate vriendelijk, goede uitleg. Correcte afhandeling en auto netjes afgeleverd. De moeite om van Aarschot naar Sint Niklaas te rijden.

Kelly

Zeer fijne ervaring. Bjorn nam echt de tijd om ons om te ondersteunen en de juiste wagen samen met ons te kiezen. Je merkt aan alles dat dit een familiaal zaak is. Topverkoper, echt een aanrader

Oli2433

J'ai pris contact par email car un véhicule m'intéressait fortement. J'ai demandé un rdv pour le voir...étant donné que le garage se trouvait à plus de 80 km de chez moi. Le garage m'a répondu...2 semaines après ! Entre temps, j'ai trouvé le même véhicule dans un autre garage et je l'ai acheté ! Donc pour moi, un manque de sérieux, de service....

Antwoord: Maro Mobility (Hyundai - MG Official Dealer)

Bonjour, J'ai personnellement eu plusieurs échanges par e-mail avec vous. Malheureusement, vous n'avez pas répondu à mon dernier e-mail. Je ne comprends pas tout à fait votre retour négatif, car nous sommes disponibles quotidiennement par téléphone pour vous aider. Je suis désolé que vous ayez eu cette expérience. Cordialement, Kenny Vertenten